BF Juni 2010!
Kan lova att i Malmö lägger man inte mycket pengar på någonting.. Alla sparar som galningar..
Kan lova att i Malmö lägger man inte mycket pengar på någonting.. Alla sparar som galningar..
USch, nu har jag ont i huvudet igen och måste vara hemma från jobb.. Fler som har det så här? Måste ringa barnmorskan idag, för så här kan jag inte det..
Usch, fy, blä! Har så ont i min ichiasnerv... Har haft det ett tag, men mest då jag gått mycket.. Idag gick jag inte så mycket men stod upp mycket på jobb (som alltid) och har så vansinnigt ont nu!
Vad kan man göra åt detta?
Usch, fy, blä! Har så ont i min ichiasnerv... Har haft det ett tag, men mest då jag gått mycket.. Idag gick jag inte så mycket men stod upp mycket på jobb (som alltid) och har så vansinnigt ont nu!
Vad kan man göra åt detta?
Jag bor i Malmö. Har dock hört att man inte ska gå till vem som helst när man är gravid. Får väl avvakta tills jag ska på inskrivningen om 2 veckor.
Tack! Det har jag läst, tyvärr hjälper det inte att röra sig mer, för då får jag mer ont.
Jag är i 10+2, vill dock inte gå iväg till någon förrän jag träffat barnmorskan.
Jag tror det är ischias, för jag har ont i halva baken och det strålar ner i benet. har pratat med mamma om det och hon är lite sjukvårdsutbildad..
Har ingen möjlighet att gå till läkare eller ens sitta i telefonkö till sjuksköterska eller så.. Har varit borta en del dagar från jobb redan denna hösten..
Jag jobbar som lärare och har lektioner jag inte kan gå ifrån.. Alltså är det inte så lätt!
Är jag tråkig eller så när jag tycker att det är lite fånigt att träffa folk man pratar med på ett forum? Vad har man gemensamt liksom? Har ni inga kompisar att umgås med?
Men alla gör som de vill i alla fall, men jag är inte intresserad av att träffa någon, vet inte vad jag skulle få i utbyte av det. Så snälla prata om fika och så, i andra trådar!