BF Juni 2010!
Jag vill verkligen inte filma förlossningen, känns inte som något jag vill titta på senare. Dessutom, var ska man rigga kameran, eller ska mannen hålla i den?
Frågar igen om någon vet var man kan köpa snickarbyxor?
Jag vill verkligen inte filma förlossningen, känns inte som något jag vill titta på senare. Dessutom, var ska man rigga kameran, eller ska mannen hålla i den?
Frågar igen om någon vet var man kan köpa snickarbyxor?
Men vill han verkligen missa förlossningen för den sakens skull? Han behöver ju inte titta mellan benen på dig..
Själv är jag den av mig och min man som inte tål blod.. Eller jag har blivit lite bättre, då jag var tvungen att gå genom en massa förra hösten, efter en olycka.. Jag bävar dock för blodproven som ska tas hos bm på inskrivningen.
Fast jag är inte så mycket för att köpa begagnat, vill prova så att det blir rätt storlek och så.
Tack annars för tipset!
JAg kollade på tradera och tyckte inte det var så himla billgt för att vara begagnade.. Vill veta att det är rätt färg och så också.
Lindex har inga mammakläder längre tyvärr.
Fast navelsträngen behöver han inte klippa, det kan barnmorskan göra...
JAg skulle aldrig tillåtit att min man inte var med, men det är jag det..
Vad jag har förstått har de inte det längre, inte i Malmö i alla fall.. I så fall kanske de i Karlstad har kvar kläder som de säljer eller något, för på Lindex hemsida finns inte heller mammakläder..
Fast vad då svårt att komma från jobbet? Vad jobbar han med?
Jag hade själv aldrig accepterat att min man inte följde med mig när det är dags för förlossning.. Hade nog aldrig förlåtit honom och han hade nog aldrig förlåtit sig själv heller..
Vill inte ha med någon annan än min man på förlossningen!
Jag är i 11+6 och kommer INTE ta vaccinet! Tycker det är för dåligt testat. Har inte heller träffat min bm, det ska jag göra på tisdag, men jag kommer inte ta upp något kring det för jag har redan min åsikt. Kanske jag ändrar mig om det fortfarande är aktuellt när jag är i tredje trimestern, det är först då man som gravid blir riskgrupp.
Jag har haft vänner som legat i 39 graders feber flera dagar efter vaccinet, det är inte heller bra för barnet! Så även om man tar vaccinet så kan man råka på en variant av influensan!
Jag litar på de rönen jag hört om att man inte ska ta vaccinet förrän fostret är färdigutvecklat!
Jag måste tyvärr göra dig besviken. Jag kommer inte lägga upp någon bild på mig själv eller skriva något om mig själv.. Inte för att jag inte vill, utan för att detta är ett forum och jag vill inte att alla ska veta allt.