Milliemolly skrev 2009-11-10 09:04:45 följande:
Usch vad vad tråden tappade fokus här...................Jag trodde tråden var på oss som har gemensamt att vi ska ha barn juni o villdiskutera saker kring det??? Idag är jag i vecka 9+2 och megen är stor! Vet i katten hur länge det kan döljas......vill ju gömma det till efter kUb den 28! Jag har lärt mig av mina misstag så att säga. Förra gången betättade jag för ALLA en måndag. Vänner, kollegor, elever mm och på fredagen gjorde vi KUB och fick 1:2 som senare blev
MA. SÅ nu vill jag verkligen ligga lågt för det var SÅ JOBBIGT att behöva sitta och ringa alla samtal och sprida att det inte gick vägen. HUGA! Än så länge vet ´bara 2 stycken om detta. Men de misstänker nog på jobbet..........men jag ska neka in i det längsta. Jag kör drickyoggi mot illamånedet. Sött och uppiggande och lätt att få i sig
Japp håller med. Lite tråkig stämning känner jag allt av i tråden. Beblandar mig inte i diskussionen.
Min mage har med blivit stor! Gick in i v.11 idag

2 veckor kvar, sedan är den kritiska tiden över!
Vad skönt att snart få göra Kub! Jag har mitt den 2 december. Tycker det var en tid i senaste lagret, men men. Det blir nog bra
Förstår attt du inte vill berätta på jobbet och för resterande som itne har med det att göra. De känne nog sjlva att det är ett känsligt läge och frågar nog inte i "onödan" Snart kan du berätta iallafall

Nu är det inte lång tid kvar!