stina84 skrev 2009-11-17 10:10:03 följande:
På morgnarna har jag världens svullnaste mage innan jag går upp ur sägnen. Blivit så de senaste dagarna. Man känner klart och tydligt att det är livmoderna (inte blåsan som jag skrev tidigare, förlåt Thesso )Den går precis under naveln och magen är jätte sne. Olika vilken sida från dag till dag. Beror på vilken sida jag legat på sist innan jag lägger mig på magen. Tar upp större delen av nedre magen.Någon mer som får så??Jag vet att jag fick så med dottern med men fick för mig att det kom lite senare.Gick in i v.12 idag Jippie! Inte långt kvar nu!
Nej min mage är lika slapp som vanligt även om den är mer svullen och jag kan kanske känna en liten antydan till fastare "bulle" längst ner om jag ligger ner men livmoderkanten har jag då aldrig känt!
Ja, idag är jag i v 10+3, det går snabbt men ändå inte! Längtar tills man är i runt v 20 när alla vet, det syns och man kanske även känner bebisen varje dag eller ofta iaf....nu känner jag mig inte gravid alls mer än att jag mår lite illa och har ömma bröst om jag tar på dom.