Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

BF Juni 2010!

Bjornis skrev 2009-11-09 19:18:37 följande:
    Jag bor med här! Och sushi är gott!
    Ju fler vi är tillsammans, ju gladare vi blir! *sjunger*
  • vitvåonågratill
    Golvmoppen skrev 2009-11-09 19:42:04 följande:
    Jättekul! Alltid kul att lära känna nytt folk i samma situation nära där man bor!
  • vitvåonågratill
    mithrandil skrev 2009-11-09 22:26:42 följande:
    Tycker fortfarande gemensam träfftråd verkar krångligare än att bara gör en för staden man bor i.
    Håller med..har hellre en för varje stad
  • vitvåonågratill

längtar och väntar skrev 2009-11-09 22:38:54 följande:

Är jag tråkig eller så när jag tycker att det är lite fånigt att träffa folk man pratar med på ett forum? Vad har man gemensamt liksom? Har ni inga kompisar att umgås med? Men alla gör som de vill i alla fall, men jag är inte intresserad av att träffa någon, vet inte vad jag skulle få i utbyte av det. Så snälla prata om fika och så, i andra trådar!
    Kan bara säga att du missar massa trevligt! Visst har jag vänner...mina två bästa vänner bor i Malmö resp. Härnösand och är två jag lärde känna i ett forum när jag väntade mitt första barn. Dock lite långt hem till dom för att umgås när man är fikasugen! Några andra nära vänner har jag inte direkt, har alltid satsat på familjen, har bara ytliga bekanta och dom umgås jag bara med sporadiskt. Så jag träffar gärna nya vänner! Men alla gör ju som dom vill...bara man inte dömer andra för deras val vilket jag nog känner att du gör som kallar oss som vill träffas för fåniga.
  • vitvåonågratill
    mithrandil skrev 2009-11-10 10:08:13 följande:
    ska de flesta av er här göra kub test?
    Nej. Vi sa att vi nog ändå inte kommer avbryta graviditeten om det visar på hög risk för DS och då är det ju att kasta pengarna i sjön (1800:- kostar det på barnmorskegruppen i Gbg, jag är under 35 och blir inte erbjuden det gratis). Så vi bokade istället in ett till tidigt UL i v 13.
  • vitvåonågratill
    kronanskvinna skrev 2009-11-10 10:43:17 följande:
    Äter ni några vitaminer? Har tänkt att jag ska börja med nu men vet ej vilka?Åt ju med sonenn men det känns som en evighet sen så kommer inte ihåg vad det var, men med mkt folsyra var det iaf... Skulle vara skojj om ni vill hjälpa mej med lite tips! Kan även skriva att jag har väldigt känsligt hår, tappa jätte mkt under min förra grav & gjorde det ett tag efter fast jag inte ammade.. nu har det börjat återgå till sitt normala igen men tappar otroligt mkt endå, konstigt att jag inte är kal på huvudet då jag har redan jätte tunt hår :P Så tänkte om det finns nå vitaminer som samtidigt stärker håret :)
    Äter Apoteket Kvinna (tror jag dom heter).
  • vitvåonågratill
    majess skrev 2009-11-10 10:17:58 följande:
    nej men va kul,jag är oxå 9+3 idag
    Mee too!
  • vitvåonågratill
    Thesso skrev 2009-11-10 11:01:33 följande:
    Kostar det något att göra tidigt ul? Skulle oxå vilja göra det men har mitt "vanliga" i januari nån gång, har inte fått tiden än.
    Du går väl på BMG med? Eller minns jag fel....där kostar det iaf 500:- för ett tidigt UL, kändes mer värt pengarna!
  • vitvåonågratill
    mejola skrev 2009-11-10 11:01:42 följande:
    jag har ju ätit medicin halva mitt liv så att komma ihåg tabletter har nog aldrig vart något problem.men ni som har de så finns de att få på apoteket en liten plastmanik som piper samma tid varje dag, fast då gäller de ju att man äter ungefär samma tid varje dag också haha, men vid frukost är ju perfekt de äter man ju ungefär samma tid jämt
    Inte jag! Helst äter jag inte frukost alls! Har lättare att komma ihåg att ta det precis innan lunchen istället...när jag dukar fram för lunchen och tar fram glaset så fyller jag det direkt med vatten och tar tabletten innan jag ställer fram glaset på bordet!
  • vitvåonågratill
    kronanskvinna skrev 2009-11-10 11:11:19 följande:
    Jo jag vet ju att folsyran är jätte viktig, är det inte för benmärgen lr nått sånt? funderar även på om det saknas järn för jag är verkligen konstant trött, kan somna ståendes om det skulle vara så! men de kanske inte har nått med järnet o göra??Men idag ska jag ner o köpa vitaminer :D
    Är lika trött jag och jag hade kanonbra järnvärde så det är nog bara så det ska vara just nu!
Svar på tråden BF Juni 2010!