Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

BF Juni 2010!

mejola skrev 2009-11-10 11:19:55 följande:
    jisses skippar alla här de viktigaste målet på dagen? Jag åt ingen frukost förut men ja gick upp i vikt då lite för lätt så nu äter man de flitigt så står vågen rätt stabilt, lite mysko att de funkar så egentligen
    Sen jag blev gravid har jag gått ner i vikt..och då har jag inte spytt (än) och ätit en hel del godis och så...dock så har jag inte ätit så stora portioner då jag blivit snabbt mätt, kanske beror på det...har ju massa på kroppen att ta av så jag hoppas inte bebis mår dåligt av att man går ner iaf...
  • vitvåonågratill
    mejola skrev 2009-11-10 12:18:43 följande:
    men samtidigt händer de ju inte så hemskt ofta att de är några grava fel på bebisen vid den tiden, kroppen brukar ju sköta de rätt bra med att stöta ut foster som inte är livsdugliga.För att inte skrämma upp allt för många
    Tack, för jag blev faktiskt lite nervös....
  • vitvåonågratill

Jo jag är inskriven där och har gjort UL på inskrivningen men vi valde att boka ett tidigt UL till i v 13 för 500:-!

• vitvåonågratill
    vitvåonågratill skrev 2009-11-10 13:19:25 följande:
    Jo jag är inskriven där och har gjort UL på inskrivningen men vi valde att boka ett tidigt UL till i v 13 för 500:-!
    Svar till Kamikazee
  • vitvåonågratill
    Kamikazee skrev 2009-11-10 13:30:01 följande:
    Aha, jag förstår. Det är ju ändå på UL man upptäcker om det är nåt fel. Det som ni inte får då är väl en mätning av nackspalten då?Vilken BM har du?
    Ja jag hoppas dom ser tydligt på bara ett UL!

Jag har Christina Sundbeck som BM. Vem har du?
  • vitvåonågratill
    Thesso skrev 2009-11-10 13:44:11 följande:
    Okej, ännu en helt ot fråga.Vi ska på julbord med släkten vilket innefattar 22 personer. Det är en söndag kl 17 så det passar att vår som på 2 år följer med. MEN, man vet ju att man knappt kan sitta still och njuta av den dyra maten då.Är vi världens dåligaste föräldrar om vi skulle fixa barnvakt för att få äta i lugn och ro vid en sån tillställning? Känns lite dumt då det är släkten som ska med men ändå..
    Men klart ni INTE är! Skaffa barnvakt om ni kan och ha en MYSIG middag!
  • vitvåonågratill

hoppfull trots allt skrev 2009-11-10 19:11:13 följande:

Hejsan!hoppar in här om det är ok, ser att ni pratat massor ett bra tag.. Jag är en 40åring från Värmland som har 3 stora tjejer födda -91 -93 och -94 med min förra sambo. Sedan 8 år tillbaka lever jag med min "nya" man och  23 januari i år kom äntligen våran efterlängtade dotter till världen efter nästan 4 års kämpande! Ett flertal inseminationer och 6 ivf försök med ett MF i v8 och ett MA i v14 så lyckades vi äntligen. Jag har pratat om syskon ett tag då jag är till åren och gubben tyckte det är ok men då ska det bli spontant.. Kommer ju aldrig ske tänkte jag, körde en bantningskur och blev av med mina 5 sista kg sen förra graviditeten, sålde alla mammakläder och plussade i samma veva!Hann inte ens köpa några ÄL stickor, hade väl gett upp innan vi börjat Vi är så glada! Hoppas nu detta går vägen, är beräknad till 15 juni.. Det blir spännande hur det ska gå ihop för då har vi studenten för äldsta dottern och skolavslut 9an och flytt ur en lgh för ena tösen
    Välkommen hit!
  • vitvåonågratill
    lellsmöla skrev 2009-11-10 20:03:35 följande:
    Då har man fått missfall då. Såg faktiskt fostret när de ramlade ut. Måste säga att de såg facinerande ut. som en liten sjöhäst i en pottekula.Ledsen är jag men ja hade de på känning. så nu får jag önska er andra lycka till för här ska de startas på nytt bara mensen äår på G igen. Tänk att man kan sakna något som va så litet. Jag är både glad och ledsen. Jag fatta ju att de va fel när ja kom från mitt VUL och nu fick ja ju de bekräftat och de va skönt att de gick fort.Lycka te nu tjejer =D ja är nog snart på G igen får vi hoppas. Man ska inte vara nekativ för de förlorar man på
    Beklagar
  • vitvåonågratill
    lellsmöla skrev 2009-11-10 20:03:35 följande:
    Då har man fått missfall då. Såg faktiskt fostret när de ramlade ut. Måste säga att de såg facinerande ut. som en liten sjöhäst i en pottekula.Ledsen är jag men ja hade de på känning. så nu får jag önska er andra lycka till för här ska de startas på nytt bara mensen äår på G igen. Tänk att man kan sakna något som va så litet. Jag är både glad och ledsen. Jag fatta ju att de va fel när ja kom från mitt VUL och nu fick ja ju de bekräftat och de va skönt att de gick fort.Lycka te nu tjejer =D ja är nog snart på G igen får vi hoppas. Man ska inte vara nekativ för de förlorar man på
    Beklagar
  • vitvåonågratill
    Sweetangel85 skrev 2009-11-10 22:04:25 följande:
    Ja jag drack oxå det med sonen men de rekomenderas inte före v.37 eller nåt sånt eftersom de kan framkalla sd, som i sin tur kan starta en förlossning..
    Kan ni ha det i minnet tills vi sitter där i slutskedet av graviditeten och inget hellre vill än att få igång det!? När färdknäppar och allt annat provats i ett sånt läge skulle jag gladeligen ta en kopp thé om det kan hjälpa, även om jag itne är thédrickare annars!
Svar på tråden BF Juni 2010!