Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

BF Juni 2010!

Okej, då kommer jag oxå in här nu då! Tack för inbjudan! Och för er som inte känner mig från andra juni-trådar så väntar jag mitt 3:e barn med en ny kille, och det är hans första. Bor i Gbg. Mer info kommer så fort jag berättat på jobbet.

Jag mår ständigt småilla känns det som...ibland mår jag ännu mer illa så jag går och ulkar, men spytt har jag ännu inte gjort tack och lov. Är svintrött jämt, sover illa pga besvär med fogarna redan och är svullen som en julegris om magen!

Har inte berättat för fler än min exman samt min chef..kommer berätta för fler sen när vi gjort VUL den 3 november på inskrivningen, om allt nu ser okej ut där inne, men det MÅSTE det såklart göra!

• vitvåonågratill
    majess skrev 2009-10-26 21:45:09 följande:
    Fy jag har ångest!! Jag ska jobba imorgon o jag är inte ett dugg inspirerad!!!!48 timmar är jag borta!!! hjälp!
    Vem farao är inspirerad till att jobba just nu, vad man än jobbar med? Hade mycket hellre legat hemma och vårdat illamåendet och den obotliga tröttheten fram till BF typ! Även om jag hoppas illamående och trötthet mattas av snart!

Men jag slänger över lite extra energi till dig alla fall, den lilla som e kvar som jag inte lyckades hitta och använda på mitt jobb idag!
  • vitvåonågratill
    mejola skrev 2009-10-26 21:52:33 följande:
    usch jag börjar bli smånervös, om 2½ vecka så är de släktträff, de blir alltid dricka och de bjuds på rätt bra.min mage är ju redan rätt svullen och jag måste ju tacka nej till dricka vilket ja aldrig gjort innan under den tiden vi vart tillsammans (tex nyår, träffar, firanden) de blir rätt uppenbart, funderar på att säga att ja inte mår så toppen så vill inte dricka. De vet att ja blir åksjuk lätt så kanske kan skylla på de, de är ju ingen lögn i sig haha och de är nästan en timmes biltur dit 
    Kan du inte skylla på att du äter medicin mot något och att man absolut inte får blanda alkohol och de medicinerna? Googla på nätet om du kan hitta något bra!
  • vitvåonågratill
    MiniMalm skrev 2009-10-27 09:59:27 följande:
    Ja fast samtidigt är det ju positivt! Då vet man att man är gravid! Mamma tror att det är en flicka bara för att jag mår så illa, hon hade själv den erfarenheten när hon väntade mig, men inte med någon av mina 4 bröder!Aha okej, men det är ju bra att du kan få magen att fungera iallafall! Hahah ja jag vet jag brukar också bli det innan mens!
    Har inte mått illa med någon av mina två barn och det är en pojke och en flicka! Så den där teorin tror inte JAG på i alla fall!
  • vitvåonågratill

majess och hepalima: Jag ska oxå gå på BMG! Inskrivning nästa tisdag. Är idag i v 7+6

• vitvåonågratill
    majess skrev 2009-10-27 23:51:20 följande:
    ngn vaken o vill hålla en gravid neurotiker sällskap ? jobbar = trist,men har inte hittat tröttheten än,är fullt sysselsatt med att vräka i mig mat
    Ska precis klubba mig till sömns...med en fisande hund som sällskap och två snusande barn i sina sängar! Men annars är jag en nattuggla utan dess like, men måste orka med jobbet imorrn känner jag! Man är ju inte direkt piggare som gravid!

Ha en trevlig jobbnatt eller hur sent du nu jobbar!
  • vitvåonågratill
    stina84 skrev 2009-10-27 14:22:49 följande:
    Summer: Ja det är verkligen en solskenshistoria Så roligt för er Hoppas verkligen och håller alla tummarna för att alla vi som är här får behålla våra små pyren i magarna och att vi får smärtfria graviditeter och friska välskapta barn!Någon som har börjat kika på vagn? Jag är sååååå sugen på en KRONAN!!!
    Vi kikade lite lätt på Trekko!
  • vitvåonågratill
    Sussilago skrev 2009-10-27 18:49:28 följande:
    Här är det dåliga nyheter. Blött som bara den idag. Och ja med klumpar i. Har fått en tid hos gyn på torsdag em för att kolla hur det ligger till.. Är själv hemma och tårarna rinner o rinner o rinner.....
    *kramar om* Håller tummarna att det bara är falskalarm...
  • vitvåonågratill

Jag kan GARANTERA att hundkräket faktiskt njuter av att förpesta min luft ja! Ligger utvräkt på golvet och pyser!

NU ska jag sova! Nattinatt!

• vitvåonågratill
    Sussilago skrev 2009-10-28 09:29:50 följande:
    [citat]Sussilago - När jag fick mf så blödde jag i flera dagar, och hade dessutom jättejätteont med kramper. Hoppas att det bådar gott för dig att blödningen redan är över. Hur långt är du gången? Har du talat med gyn? Jag är/var i v 9. Det var gyn jag ringde och pratade med. Dom var fö väldigt gulliga o förstående( har läst här inne på FL att det är ingen självklarhet...) Du ger mig lite hopp iaf eftersom jag inte blöder direkt idag.. Men det var (ursäkta) mkt klumpar i blodet igår... Tack för din omtanke! S
    Jag hade med min dotter, en kraftig blödning med klumpar i och där gick allt bra ändå som sagt! Så vi håller tummarna för dig!
Svar på tråden BF Juni 2010!