BF Juni 2010!
ocg skrev 2009-11-26 17:07:30 följande:
Har inte tänkt på förlossningen så mycket än men jag vet redan att det bli snitt och då vill jag ha bedövning kan ju göra lite ont annars Just nu är jag i en period jag är hungrig hela tiden!
Fullt förståelligt!
Tokhungrig heltiden jag med! Eller illamående.
hoppfull trots allt skrev 2009-11-26 17:31:35 följande:
Hejsan tjejer!Idag har jag varit på inskrivning, känns jättebra! Lite ångest inför ul på måndag nu men det är bara att hålla tummarna att allt ser bra ut, man kan ju inte göra något åt det allafall..Jag har haft turen att få ha väldigt lätta förlossningar och aldrig behövt ta eda ( har mest varit rädd för eda, så det har aldrig varit aktuellt)I januari i år hann vi vara inskrivna på förlossningen i 50 min innan Alice anlände.. Sista 25 min använde jag mig av lustgasen, den fungerade klockrent! Stod på knä och födde, det var superbra! Hade dom planerna med mina andra barn också men vågade inte genomföra det då.. Var så nöjd denna gång, fick en enorm kick av förlossningen, jag flöt bara med.. Hoppas innerligt att jag får en liknande upplevelse denna gång med.Har ni långt till förlossningen? Vi har ca 1 tim och 15 min i lagligt tempo och fint väglag..
Oj, är du inte skraj att inte hinna in? Det är jag . Var inne 45 min förra gången och hade inte alls känslan att det var sååå nära inpå.
Tycker det är skitläskigt och har tankar på att tälta utanför förlossningen sista veckorna eller (vilket känns som ett bättre alternativ) Kräva igångsättning ett par veckor innan BF. Så kan man vara på plats från början. För ska det följa trenden så kommer det gå ännu snabbare den här gången.