BF Juni 2010!
Hur är det med Hemofer? Har du testat dom?
Många som inte klarar vanliga järntabletter kan ju äta dom iaf
Här i Norrköping har de slutat berätta könet. Det står en skylt vid UL vänterummet där det står; "könsbestämning ingår INTE i undersökningen"
Frågade min BM varför och hon sa att det blivit sorgligt vanligt att folk beslutar sig för att göra abort om det är fel kön (läs flicka)
Det är inte bara i Kina som en pojke står högst i kurs....
Så djäkla tragiskt!
Här tyckte jag först att det vore roligast med en tjej för det skulle betyda ;pojke,flicka,pojke och nu flicka
MEN jag fick tidigt en stark känsla av att jag väntar en grabb så jag har ställt in mig på det och när jag sen gjorde "Intelligender testet" för ett par dagar sen så visade det också pojke. Blev jätteglad och sprang iväg och köpte pojkbebiskläder!
Det är ju så enkelt just med pojkkläder ändå för det passar ju bättre på en flicka än vad tex en klänning gör på en pojk. Och visar det sig sen att det blir en flicka så kan jag ju bara köpa till nån rosa tröja eller så vilket ju passar utmärkt till både grönt/brunt och svart.
Det är inte klokt vad jag älskar Blocket!
Nappade just på en annons där jag för 1000kr får;
-Elektrisk babysitter med gungfunktion och musik
-Babygym,sån där med mjukmatta och en båge med prylar över
-Svart snygg badbalja på stativ
-Gåstol (jag vet låångt tills dess)
-Lekhage(även där lååångt till användning)
Kommer lätt kunna kränga iväg grejerna för minst samma pris sen efter jag använt dem klart.
Alla grejer är ungefär året gamla och ser iaf på bild bra ut.
Ville egentligen bara ha babysittern och badbaljan men pga det billiga priset övertygade sambon mig att vi skulle ta rubbet.
Ska hämtas idag vid 14.
TJOHOOO! vad kul det är att shoppa
Vi ska ha vilken som. sålänge den är snygg och med svängbara framhjul.
Vill ALDRIG ha en fyrhjuling med fasta framhjul igen! Och skulle definitivt inte vilja ha en om jag skulle manövrera i skog och mark. Skulle nog hellre ha en trehjuling tillockmed. Har haft det. En Babytravel och en P&T. Upplevde ingen som lättvält. Antagligen för att de ä,vilket jag är osäker pår rätt breda mellan bakhjulen de båda.
Men eftersom det nu finns ett så stort utbud med fyrhjulingar med svängbara framhjul så blir det en sån denna gång. Mest för att hela vagnen blir smalare då än en trehjuling.
Funderar på en Teutonia Fun (just för smalheten) eller en Bugaboo,men då bara om vinterhjulen också är svängbara,vilket jag är osäker på. För de ordinarie framhjulen är ju verkligen pyttesmå.