kristallen skrev 2010-01-07 15:53:10 följande:
Vad kul ni som känner av bebis, jag känner inget än. Trodde jag gjorde det för ett tag sen men nu har jag inte känt nåt alls. Och detta är ju mitt 4 så jag vet ju hur det känns. Men det kommer väl .Har ni köpt mycket till eran bebis än? Jag har inte köpt nåt och det enda som vi har kvar är sängen typ. KLäder och sånt har vi ´gett bort eller slängt. Barnvagn måste vi också köpa då vi bara har kvar sittvagn till våran 2 ½ åringen. Och är lite fundersam på om vi kommer behöva ha en syskonvagn. Ska man gå en lång sträcka och måste ha med sig den då 3-åringen så orkar han ju aldrig att gå så långt. Och är man ute för att motionera så vill man ju ha lite tempo och då kan man ju inte ta med sig han utan måste ha nån som passar han eller vänta tills maken kommer hem vilket kan bli sent ibland. Är väldigt kluven! NÅn som har nån i samma ålder? Och hur tänker ni i så fall?
Jag har faktisk skaffat massor!
Först så åkte några enstaka plagg hem från jobbet på Myrorna.
Sen strax före ju kikade jag in på Lindex och då blev det ett gäng lite nya grejer som jag tyckte var fina.
Och för ett par dar sen så kollade jag in reorna i olika nätbutiker. Så då blev det lite från Molo bla. Tog inte de absoluta favvoplaggen utan det fick bli sånt som var rejält nersatt. Men ändå sååå fina saker. och lätta att kränga på Tradera sen