-
måste slå ett slag för järnsaft ist, jämför man den med blutsaft så smakar järnsaft himmelskt..NellieMonique skrev 2009-12-08 11:51:35 följande:Nu har jag börjat med Blutsaft. Så j*kla räligt. Får tvinga i mig det.Var hos bm idag och då låg hb:t på 100 så det är bara att skåla och svälja och hoppas jag blir piggare !!
-
i dag har jag rullat köttbullar i massor. Ska ha julbord med ett kompisgäng till helgen, det ska bli trevligt. Är ju vissa saker man saknar som man inte kan äta på julbordet när man är på tjocken och kom på att det är 3dje julen i rad jag är gravid! Nästa jul ska jag äta allt!
-
jag köper min på hälsokosten där jag bor, ibland skickar jag efter.. Denna sort är det alla fall jag har haft..NellieMonique skrev 2009-12-08 13:55:36 följande:hoppfull trots allt skrev 2009-12-08 13:09:43 följande: aha vart kan man köpa det då?Oh gott med köttbullar,hur många har du ätit upp undertiden du gjorde dem :D?
http://www.shopping4net.se/Haelsokost/Foer-kvinnor/Naeringstillskott/Ferronol.htm
Åhh jag tappade räkningen på mina köttbullar som slank ned
gjorde "bara" på 1 kg. och ska tyvärr göra på ett till om någon dag..
Trysil älskar jag så nu blev jag riktigt avis på dig majess.. Sambons chef har stuga där som anställda får hyra billigt och det har varit perfekt men dom sista åren har firman vuxit så nu får man skriva upp sig när man önskar så lottas stugan ut, men det kanske är 4-5 familjer på samma vecka så vi har inte haft tur på länge , det ska ju passa med mycket, skollediga ungar od :-/
Tror möjligen att jag inte mår så illa längre! " kvällar i rad har jag klarat av nu och onte mått dåligt
Måtte det hålla i sig!
Stina84: Hoppas du blir av med huvudvärken, det är påfrestande att dras med det, här går det av och till, men jag vet att mycket av min huvudvärk kommer från nacken.. Lycka till på intervjun i morgon! Håller tummarna! -
känner igen det där med att spy och nästan inte hinna fatta det
Käkade en banan och hann knappt tugga klart innan jag fick kuta in på muggen och allt kom i retur.. Groteskt! Och funderingen: Vad hände!
Fick ett trist besked på telefon idag att jag blivit uppsagd efter drygt 17 år på jobbet..
inte helt oväntat men tråkigt. Tom dom som jobbat i 30 år får sluta.. Lite positivt ändå är att när man är föräldraledig så börjar inte uppsägningen gälla förräns man är tillbaka efter mammaledigheten och det blir väl någongång i aug -11
I bästa fall behövs man då. -
Hos oss får man inte ens veta könet på FVP längre..Ellie84 skrev 2009-12-15 08:52:00 följande:men helt sinnessjukt att välja abort halvvägs in i grav..Tror ni inte många hellre gör FVP och tar bort det fleraveckor tidigare än väntar till RUL..?Om ni frågar snällt kanske ni får veta.. =)Jag kommer fråga och här får man veta..Bara hoppas att dom ser det..Ska snart pålketion, motivationen är låg..Känns som man slutat leva lite sen man blev grav, man orkar helt enkeltinte i samma taktoch utsträckning som tidigare..Nu gör man det man måste men inte mye mera haha..Nej nu ska jag göra mig klar..Vad händer i veckan då..?Såg att nån skulle bort...Själv ska jag försöka pynta klart och städa inför kalaset.. -
Ska också göra FVP på måndag och känner att jag stänger in mig i en bubbla mer och mer inför provet.. Själva sticket gjorde ju inte ont men att vänta på svaret känns värst och att ta konsekvenserna av det om det visar sig inte vara bra.. Dessutom är det jul så man hinner inte få svaret innan jul tyvärr, bara om det är negativt för då ringer dom ju..Harley skrev 2009-12-15 11:21:23 följande:Hello girls,Jag läser här som vanligt varje dag men hinner sällan kommentera...Lider med ser som det inte har gått så bra för. Oron finns alltid där för att det ska drabba en själv eller någon i ens närhet. Jag har börjat få foglossning och sover med kudde mellan knäna. Det känns lite bättre då. Annars har jag inte så många symtom. Lite halsbränna då och då, men det är inte så farligt.På måndag ska jag göra fvp. Är ganska nervös kan jag lova. Usch det är inte trevligt alls, men gör inte ont i alla fall. Mest bara obehagligt. Det värsta är väntan på provsvaret...Jobbet kallar... -
oj vad det pratas kön och att kolla eller inte!
För mig har det aldrig funnits att ens tänka tanken på att vilja veta tidigare, när vi väntade sista tjejen, Alice så ville sambon veta men jag sa nej och då vi inte var överens fick vi inget veta på FVP och på ul sa dom till honom att det kollar vi inte här.. Runt v 30 tvärångrade jag mig och hade nästan ångest
mest på alla kläder i färgen beige.. var väldigt nära att ringa till ul och tvinga dom tala om vad som stod i fvp om könet men det gick över..
Nu har jag tänkt om lite med lite påtryckning från sambon ska tilläggas
Jag körde ju över honom sist gång så nu får han bestämma meen.. då fick vi reda på att dom slutat lämna ut det på fvp men ul kollar dom om bebben är sammarbetsvillig så vi får väl se.. Helst vill jag inte veta men sammtidigt är jag trött på alla kommentarer om att vi är ute efter killen nu efter 4 töser..
får vi veta på könet har vi inte tänkt att dela med oss om man klarar hålla tyst
-
har äntligen fått tummen ur och lagt upp en magbild idag.. v 14+4 Stooor mage
Ligger i bildtråden om någon är intresserad.. -
Den kommer ska du se och då har du din fina bebismage medans jag är som en flodis..0810 skrev 2009-12-16 15:18:37 följande:Hoppfull: Vi är ju lika långt gångna, men på mig syns det knappt än... Vill också ha en fin bebismage nu!
Hoppas jag inte drar iväg, har inte varit extremstor dom andra gångerna men man vet ju aldrig. Var du stor sist gång?
-
inte många dagar kvar till jul nu och idag har yngsta dottern av dom stora fått spysjukan
Tur hon är så stor så hon klarar av det själv, nu är det rumsarrest som gäller så får vi se om vi andra 5 klarar oss