• Anonym (Visomvill)

Har ni testat partnerbyte

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm.
    Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.

Är det någon av er här som testat det och hur var det?
    Hur blev det i förhållandet efter detta?

• Svar på tråden Har ni testat partnerbyte
  • Anonym
    Anonym (man 45+) skrev 2010-01-05 13:15:03 följande:
    Skulle gärna prova för MIN del...Har haft sex med min f d bredvid ett annat par vid 2 tillfällen, det är det närmaste jag kommit ....och någonsin kommer att få uppleva....
    vaddå någonsin kommer få uppleva? ska du dö i morgon?
  • Anonym (Hot mama)

Jag måste bara få fråga en sak, hoppas nu ingen tar illa vid sig eller tror jag e en omogen fjortis.

Men av ren nyfikenhet så kollade jag på bodycontact för ett bra tag sedan, men alla e såååå fula! varför e det så? bara en bunke gamla kärringar, eller gubbar som visar sin kuk, alltså DET E INTE SEXIGT! eller det bara jag som anser att visa ALLT e osexigt??

E ni med typ 40+, slitna o tråkiga?? Jag har flera barn o fler to come om man säger så, men fixar med min kropp, tränar hårt o äter rätt, men...det tycks verkligen inte många föräldrar göra. Ställer frågan i undran om det kanske bara e sexet i sig som lockar, inte en het kropp? eller ni finner det sexigt (som beskriven ovan) 

Nu e jag o min man inte intr av detta, då vi testade det mesta som nyförälskade, idag e vi så bra ihopa att vi aldrig i livet skulle blanda in andra. Men kul för er om ni hittat er "kick" i livet så att säga.....Well, som sagt, hoppas ingn tog illa vid sig av min rättframhet. Mvh M

• Anonym (180-paret)

Vi är ett nyblivet par som träffades på BC.
    Numera kikar vi efter ett par eller tjej i västra götaland....

• Anonym

Tanken kittlar, men min hustru skulle nog inte gå med på det.

• Anonym (Visomvill)
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-07 19:38:19 följande:
    Jag måste bara få fråga en sak, hoppas nu ingen tar illa vid sig eller tror jag e en omogen fjortis.Men av ren nyfikenhet så kollade jag på bodycontact för ett bra tag sedan, men alla e såååå fula! varför e det så? bara en bunke gamla kärringar, eller gubbar som visar sin kuk, alltså DET E INTE SEXIGT! eller det bara jag som anser att visa ALLT e osexigt??E ni med typ 40+, slitna o tråkiga?? Jag har flera barn o fler to come om man säger så, men fixar med min kropp, tränar hårt o äter rätt, men...det tycks verkligen inte många föräldrar göra. Ställer frågan i undran om det kanske bara e sexet i sig som lockar, inte en het kropp? eller ni finner det sexigt (som beskriven ovan) Nu e jag o min man inte intr av detta, då vi testade det mesta som nyförälskade, idag e vi så bra ihopa att vi aldrig i livet skulle blanda in andra. Men kul för er om ni hittat er "kick" i livet så att säga.....Well, som sagt, hoppas ingn tog illa vid sig av min rättframhet. Mvh M
    Hot mama, smaken är som baken och det är väl tur för alla.
  • Anonym (180-paret)

Kan bara berätta vilket underbart par vi cammade med idag....

• Anonym (hehe)

Hot mama:

Du har fel. Det finns flera sjukt snygga par på Bodycontact. Där finns alla sorter helt enkelt.

• Anonym (Hot mama)
    Anonym (hehe) skrev 2010-01-09 19:19:41 följande:
    Hot mama:Du har fel. Det finns flera sjukt snygga par på Bodycontact. Där finns alla sorter helt enkelt.
    mmm okey....jag har då aldrig sett vare sig på bd eller någon annanstans, typ när man ser program på tv om folk som swingar ect... Jag aldrig sett en enda som ser bra ut.

Nu menar jag inte supersmal, enorma bröst ect, men ja en fräsch slank kropp och ett sexigt välvårdat yttre e väl inte mycket begärt. Men nejsom sagt, de flesta e rätt små feta och utan att trampa någon på tårna -jävligt tråkiga. Men som någon sa smaken e som baken.
  • Anonym (Kanon)
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-09 19:37:23 följande:
    mmm okey....jag har då aldrig sett vare sig på bd eller någon annanstans, typ när man ser program på tv om folk som swingar ect... Jag aldrig sett en enda som ser bra ut.Nu menar jag inte supersmal, enorma bröst ect, men ja en fräsch slank kropp och ett sexigt välvårdat yttre e väl inte mycket begärt. Men nejsom sagt, de flesta e rätt små feta och utan att trampa någon på tårna -jävligt tråkiga. Men som någon sa smaken e som baken.
    Å andra sidan tycker inte jag (och många håller nog med mig) att utseendet är det viktigaste! Vi ser inte ut som fotomodeller men vi är glada och trevliga och fräscha (dvs duschar och är renliga av oss) och kåta, det räcker ganska långt. Och dom vi träffat har varit alltifrån väldigt snygga och härliga till mindre snygga men ändå lika härliga människor! Det är allså attityden mot andra som är det mest tändande så jag skulle gissa att du/ni inte har så mycket att hämta hos någon av alla sköna och seriösa personer på BC!
  • Anonym (Hmm.......)
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-09 19:37:23 följande:
    mmm okey....jag har då aldrig sett vare sig på bd eller någon annanstans, typ när man ser program på tv om folk som swingar ect... Jag aldrig sett en enda som ser bra ut.Nu menar jag inte supersmal, enorma bröst ect, men ja en fräsch slank kropp och ett sexigt välvårdat yttre e väl inte mycket begärt. Men nejsom sagt, de flesta e rätt små feta och utan att trampa någon på tårna -jävligt tråkiga. Men som någon sa smaken e som baken.
    Jag tror att det finns vissa grupper där du måste skicka in foton på er båda och eventuellt visa upp er i cam för att bli godkända. Det är nog bäst att ni satsar på något sådant gäng.

Det är svårare att rensa ut trista typer.... för trots era vackra kroppar så kan ni faktiskt vara tråkiga...
Svar på tråden Har ni testat partnerbyte