• Anonym (Visomvill)

Har ni testat partnerbyte

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm.
    Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.

Är det någon av er här som testat det och hur var det?
    Hur blev det i förhållandet efter detta?

• Svar på tråden Har ni testat partnerbyte
  • Anonym (?)

Var hittar man andra par då?

• ABBA

Anonym (Visomvill) skrev 2009-11-03 15:36:06 följande:

Kul att höra att det är fler som testat och vill testa detta.Vi har ett mycket bra sexliv redan men vill ha detta om lite krydda ibland om vi båda gillar det.
    Låter härligt. Hoppas ni får som ni vill och njuter mkt! Vill ni ha kille så maila..=)
  • Anonym (Skoj)

Skulle gärna vara med om partnerbyte eller för den delen sex på alla fyra. Bra sätt att få "leka" med andra med sin partners godkännande

Vi har pratat om det för länge sedan. Får ta upp frågan på nytt.

Men vet inte om jag skulle vilja ha det med några vänner. Kan nog bli lite konstigt efteråt. Känner ett par som i alla fall jag skulle kunna tänka mig att ha partnerbyte med. Vi snackar ofta sex med varandra när vi träffas, dock har aldrig partnerbyte varit på tapeten. Har en känsla att den andra kvinnan och jag skulle klicka ordentligt i sängen. Vi gillar båda långa förspel medan våra respektive är mer pang på rödbetan.

Skulel kanske bli lite jobbigt om hon och jag gillade det ordentligt och vill göra om det medans våre resp. tycker typ "kul att testa men inte igen". Eller tvärtom. Skulle kunan bli lite svartsjuka efteråt och misstankar om att vi "gör om det på egen hand".

Men upphetsande inte bara för egen del. Skulle tycka det var rätt upphetsande att min fru kommer hem och har sex med mig efter att hon blivit påsatt av en annan man. Kittlande tanke. För att inte tala om det var en annan kvinna, men det är hon inte intresserad av.

• Anonym (Vi har)

Anonym (?) skrev 2009-11-03 15:37:52 följande:

Var hittar man andra par då?
    Bodycontat finns vi på.
  • Anonym (inget för mig)

Jag skulle mer än gärna vilja göra ett partnerbyte men måste erkänna för mig själv att det skulle vara en riktigt dåligt idé för att anledningen just nu är att jag är så grymt trött på min man. O den anledningen bör man nog inte ha, då blir det nog inte så bra i längden. Fast tanken e ju lockande o få behålla mannen men ändå leka runt lite o ha kul, men som sagt skulle nog utgången av det hela riskera att bli mer eller mindre kaotisk.

• Anonym (Visomvill)

Anonym (Vi har) skrev 2009-11-03 21:02:55 följande:

Anonym (?) skrev 2009-11-03 15:37:52 följande:
    Bodycontat finns vi på.
    Vi finns också på Bodycontact och Klubb6 under namnet vi_nyfikna, lämna gärna ett meddelande om ni kikar förbi
  • Anonym (morsan)

vi vill också testa det.en fantasi vi båda har.ska kolla in till er;)

• ABBA

Anonym (morsan) skrev 2009-11-04 11:32:32 följande:

vi vill också testa det.en fantasi vi båda har.ska kolla in till er;)
    vad spännande..=) Har ni provat fler i sängen tidigare?
  • Anonym (stock-holm)

Anonym (Visomvill) skrev 2009-11-04 08:58:44 följande:

Anonym (Vi har) skrev 2009-11-03 21:02:55 följande:
    Vi finns också på Bodycontact och Klubb6 under namnet vi_nyfikna, lämna gärna ett meddelande om ni kikar förbi
    Trevlig sida men feg som jag är lämnade jag inget meddelande.

Ni bor inte heller så nära
  • Anonym (morsan)
    ABBA skrev 2009-11-04 12:45:41 följande:
    Anonym (morsan) skrev 2009-11-04 11:32:32 följande: vad spännande..=) Har ni provat fler i sängen tidigare?
    nej.men vi vill så gärna.det är bara en liten knuff i ryggen som fattas=)
Svar på tråden Har ni testat partnerbyte