• Anonym (Visomvill)

Har ni testat partnerbyte

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm.
    Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.

Är det någon av er här som testat det och hur var det?
    Hur blev det i förhållandet efter detta?

• Svar på tråden Har ni testat partnerbyte
  • Anonym (Kanon)
    Anonym skrev 2009-11-09 14:42:41 följande:
    Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 13:57:17 följande:
    Nej det är ingen fara, sådant tål dom....
    Nej nej nej, dom stänger trådar av mycket mindre perversa beskrivningar! Fast så farligt är det inte det han vill prova...sätta på, bli påsatt och så vidare bara...
  • Anonym

Ja de är verkligen ett par maffiga tillgångar! Jag hoppas jag får tid att höra av mig under kvällen. Jag förstår verkligen vad du menar med alla suktande killar =)

Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 13:55:45 följande:

Haha ja dom är breda men naggande goda! Näe...vi vill ju inte ha svar från alla suktande killar på vår sida (blir ju lite för många att orka svara på) så ni får ha en par eller tjejprofil för att kunna maila! Ser dock fram emot mailet!
  • Metropolis Diana

Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 13:15:23 följande:

Metropolis Diana skrev 2009-11-09 11:42:48 följande:
    Göteborg med omnejd
    Ja det var ju lite långt bort tyvärr ;D
  • Anonym (Kanon)

Metropolis Diana skrev 2009-11-09 17:01:05 följande:

Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 13:15:23 följande:
    Ja det var ju lite långt bort tyvärr ;D
    Abbans!
  • Anonym (Kanon)

Anonym (bj) skrev 2009-11-09 13:16:27 följande:

Om man är överens och har pratat igenom allt innan, kan det vara mycket trevligt.Man kan prova att gå på parklubb tillsammans först, och göra allt från att bara vara med varandra i den miljön till att utforska hur det är att byta eller vara flera.
    Tror personligen inte att parklubb är det bästa att starta med...tror det är bättre att träffa ett likasinnat par ensamma först och känns det bra och man får mersmak så kan man gå på klubb tillsammans sen! Men alla är vi olika!
  • datub

Här finns en kille som bor i Göteborg ,om nån kvinna vill prova och ha ett partnerbyte.

• Anonym (Kanon)
    datub skrev 2009-11-09 17:11:58 följande:
    Här finns en kille som bor i Göteborg ,om nån kvinna vill prova och ha ett partnerbyte.
    Hahaha bra försök...
  • Metropolis Diana
    datub skrev 2009-11-09 17:11:58 följande:
    Krävs det inte att du har en likasinnad partner för ett partnerbyte?
  • redneck girl

vi skulle vilja testa såklart;)

Svar på tråden Har ni testat partnerbyte