• Anonym (Visomvill)

Har ni testat partnerbyte

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm.
    Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.

Är det någon av er här som testat det och hur var det?
    Hur blev det i förhållandet efter detta?

• Svar på tråden Har ni testat partnerbyte
  • Genki
    Anonym skrev 2009-11-06 06:53:08 följande:
    Jag känner exakt igen mig i din beskrivning om att vi kommit närmare varandra sen vi började ha sex med andra. Vi känner en starkare samhörighet. Dock tror jag inte det tog mer än ett par månader innan vi hade sex med någon annan första gången. Nu är vi inne på fjärde året tillsammans!
    Detta visar starkt på hur ett förhållande kan tryggas på ett djupare plan. Måste säga att det är enormt mycket tryggare att slippa den ångest man annars kan känna om man råkar finna någon annan sexuellt attraktiv, som förefaller ofta vara något folk i partnerskap råkar ut för under vardagen (kanske någon man går förbi på stan, arbetskamrat och så vidare).

Keep on the good work, så länge kommunikationen fungerar och man trivs med varandra så är det allt som betyder något, right? =)
  • Anonym (Lk)

För er som är nyfikna på partnerbyte, gruppsex mm, och befinner er i närheten av någon av våra större städer, så kan jag rekommendera att ni kikar in på lustkammaren.se.

• Anonym (Kanon)

Anonym (Lk) skrev 2009-11-07 14:10:08 följande:

För er som är nyfikna på partnerbyte, gruppsex mm, och befinner er i närheten av någon av våra större städer, så kan jag rekommendera att ni kikar in på lustkammaren.se.
    MYCKET bra klubb! Är medlem!

För övrigt hade jag och min nya kille en parträff i freags...väldigt spontant och snabbt bestämt åkte vi hem till ett par och körde p-byte, tjejsex och killarna fick oss tjejer att spruta fontänorgasm på fontänorgasm så dom fick byta sängkläder efteråt! Min killes första gång med, men absolut inte den sista! We Like!
  • Anonym (Lk)

Kanon: Jasså, nu blir man ju lite nyfiken på vilka ni är

• Anonym (Kanon)

Anonym (Lk) skrev 2009-11-08 22:13:32 följande:

Kanon: Jasså, nu blir man ju lite nyfiken på vilka ni är
    På LK? Jag är medlem där som singel just nu...men vi ska göra om det medlemskapet till ett parmedlemskap. Vilka e ni där då?
  • Hej hopp i blåbärsskogen

Anonym (Lk) skrev 2009-11-07 14:10:08 följande:

Ingenting funkar ju utan att man är medlem. Så hur blir man medlem?
  • Anonym (Lk)

Hej hopp i blåbärsskogen skrev 2009-11-09 02:02:13 följande:

Anonym (Lk) skrev 2009-11-07 14:10:08 följande: Ingenting funkar ju utan att man är medlem. Så hur blir man medlem?
    Du får ansöka om medlemskap. Om du läser sidan "om oss" så finns det en länk där till formuläret.
  • Anonym (Lk)

Anonym (Kanon) skrev 2009-11-08 22:51:27 följande:

Anonym (Lk) skrev 2009-11-08 22:13:32 följande: På LK? Jag är medlem där som singel just nu...men vi ska göra om det medlemskapet till ett parmedlemskap. Vilka e ni där då?
    Tadah heter vi.
  • Anonym

Kalle, med tanke på den attityd du verkar ha mot andra människor (den erfarenhet jag har av dig från andra trådar) så tror inte jag på ett öppet förhållande för din del. Själv däremot så har jag aldrig upplevt svartsjuka när jag ser min man njuta.

Kalle the man skrev 2009-11-06 10:46:41 följande:

Ingen som blivit sotis av att se sin partner nujat med andra?
  • Anonym

Metropolis Diana skrev 2009-11-06 12:05:36 följande:

Synd, men du kan ju inboxa mig så ser jag vem du är :DVart bor ni?
    Vi bor i Göteborg samt Malmö. Men måste din kille vara med och han bara vill vara med tjejer så är det inte aktuellt.
Svar på tråden Har ni testat partnerbyte