• Anonym (Visomvill)

Har ni testat partnerbyte

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm.
    Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.

Är det någon av er här som testat det och hur var det?
    Hur blev det i förhållandet efter detta?

• Svar på tråden Har ni testat partnerbyte
  • Anonym (Lk)

Anonym (Kanon) skrev 2009-11-09 13:16:31 följande:

Anonym (Lk) skrev 2009-11-09 08:27:14 följande: Spanade in er förut...känner igen er bild! Har ni varit på någon fest i Gbg i våras så kasnke vi setts där?
    Nej, var på en rätt nyligen, men det var vår första i Göteborg. Men det blir säkert fler
  • Anonym (Lk)

Anonym (Visomvill) skrev 2009-11-09 14:05:18 följande:

Vi försökte hitta Tadah på BC men hittade inga som hette så, är det på någon annan sida?
    Japp, lustkammaren. BC har vi lagt ner, hittade inget vettigt där.
  • Anonym
    datub skrev 2009-11-09 17:11:58 följande:
    Här finns en kille som bor i Göteborg ,om nån kvinna vill prova och ha ett partnerbyte.
    Vad har du och byta med då?
  • Anonym (skööönt)

Ja jag och min sambo träffade ett par som vi hade sex med som båda var bi-sex
    vi hade en otroligt skön natt tillsammans alla fyra. nu brukar vi träffas för sex nästan varje månad.
    Otroligt skönt

• ABBA

Anonym (skööönt) skrev 2009-11-12 18:33:01 följande:

Ja jag och min sambo träffade ett par som vi hade sex med som båda var bi-sexvi hade en otroligt skön natt tillsammans alla fyra. nu brukar vi träffas för sex nästan varje månad.Otroligt skönt
    låter ju helt underbart! Grattis..*L*
  • Snowstar

Hmmm. Nej vi har inte testat partnerbyte eller ens att göra det i samma rum som ett annat par.
    Men vi fantiserar om det.
    Vi är nog för blyga för att prova med okända människor..

Det bästa hade varit att testa med några nära vänner - men dem vågar man ju inte fråga heller för att vi är rädda om deras vänskap.

Så vi får nog fortsätta att krydda våra fantasier med tankarna..

• ABBA
    Snowstar skrev 2009-11-22 14:12:39 följande:
    Hmmm. Nej vi har inte testat partnerbyte eller ens att göra det i samma rum som ett annat par.Men vi fantiserar om det.Vi är nog för blyga för att prova med okända människor..Det bästa hade varit att testa med några nära vänner - men dem vågar man ju inte fråga heller för att vi är rädda om deras vänskap.Så vi får nog fortsätta att krydda våra fantasier med tankarna..
    det är härligt att fantisera. Hoppas ni hittar ett par att leka med..=) Inga andra fantasier ni vill uppleva..=)
  • Anonym (Härligt)

Vi träffade ett par från par sidan www.2meet2.se dagen före julafton.
    Det var första gången för oss men det kommer garanterat bli fler gånger.
    Förhoppningsvis med samma par då det kändes rätt! Vi har hörts ett par gånger efteråt och hoppas på en fortsättning.
    Vi är båda trygga med varandra och gör detta tillsammans.
    Lycka till mer sexet!

• Anonym (Skoj)

Om det nu inte är fråga om att ha gruppsex alla fyra. Vad är det ni tänder på vad gäller partnerbyte? Att få "testa" sex med någon annan eller vad?

• Anonym (man 45+)

Skulle gärna prova för MIN del...

Har haft sex med min f d bredvid ett annat par vid 2 tillfällen, det är det närmaste jag kommit ....och någonsin kommer att få uppleva....

Svar på tråden Har ni testat partnerbyte