• Anonym (Visomvill)

Har ni testat partnerbyte

Vi är ett par som varit ihop ca 12år och har nu blivit nyfikna på att träffa ett par för partnerbyte mm.
    Vi har diskuterat detta flitig och ingen av oss är svartsjuk så det är helt ok för oss båda.

Är det någon av er här som testat det och hur var det?
    Hur blev det i förhållandet efter detta?

• Svar på tråden Har ni testat partnerbyte
  • Anonym (Hot mama)
    Anonym (Kanon) skrev 2010-01-10 20:55:40 följande:
    Å andra sidan tycker inte jag (och många håller nog med mig) att utseendet är det viktigaste! Vi ser inte ut som fotomodeller men vi är glada och trevliga och fräscha (dvs duschar och är renliga av oss) och kåta, det räcker ganska långt. Och dom vi träffat har varit alltifrån väldigt snygga och härliga till mindre snygga men ändå lika härliga människor! Det är allså attityden mot andra som är det mest tändande så jag skulle gissa att du/ni inte har så mycket att hämta hos någon av alla sköna och seriösa personer på BC!
    No no, jag e inte intr av vakrens partnerbyte eller nått annat sånt, jag lever med min man o vi har ett sjukt bra sexliv ihop, behöver faktiskt inte blanda in andra. Sånt där gjorde vi innan vi fick barn o så.

Och jag ställde bara en fråga, jag har inga som helst attityds problem, och har fått många skamliga förslag här på fl, därför väljer jag att vara annonym. Well....
  • Anonym (Hot mama)
    Anonym (Hmm.......) skrev 2010-01-11 00:54:53 följande:
    Jag tror att det finns vissa grupper där du måste skicka in foton på er båda och eventuellt visa upp er i cam för att bli godkända. Det är nog bäst att ni satsar på något sådant gäng. Det är svårare att rensa ut trista typer.... för trots era vackra kroppar så kan ni faktiskt vara tråkiga...
    HAHA!!! du har inte träffat mig tråkig kan man inte kalla mig, och en vacker kropp får man INTE när man fött barn (och ett antal dessutom) en vacker kropp får man jobba sig till, på många vis.

Men många av de personer man ser ute i "den världen" har nog aldrig sett ett gym. Lite tråkigt.
  • Anonym (Hmm.......)
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-12 21:40:20 följande:
    HAHA!!! du har inte träffat mig tråkig kan man inte kalla mig, och en vacker kropp får man INTE när man fött barn (och ett antal dessutom) en vacker kropp får man jobba sig till, på många vis. Men många av de personer man ser ute i "den världen" har nog aldrig sett ett gym. Lite tråkigt.
    Jag be om ursäkt för att jag var otydlig... . Vad jag ville påpeka var att skönhet är ingen garanti för att personen i fråga ska vara trevlig, intelligent eller rolig.

Ni har säkert jobbat hårt för era vackra kroppar och är inte alls tråkiga när ni är tillsammans med andra perfekta kroppar.  Ha det så trevligt!
  • Anonym (Ny hemsida)
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-07 19:38:19 följande:
    Jag måste bara få fråga en sak, hoppas nu ingen tar illa vid sig eller tror jag e en omogen fjortis. Men av ren nyfikenhet så kollade jag på bodycontact för ett bra tag sedan, men alla e såååå fula!
    Då är det dags för en ny sida där Hot mama är administratör :)
    Då kan låta besökare rösta på bilderna och endast de bästa bilderna får synas. Sedan kan du sortera så att de som har ungefär lika fula kort kan bara kontakta någon i sin egen fulhetsgrupp och de snygga får kontakta snygga. Sedan måste du också fixa så att bilderna garanterat visar en bild på personerna i profilen och så blir de utslängda vid minsta misstanke om bildfusk.
  • Anonym (stock-holm)

Att man ser bra ut är viktigare i filmens värld.

Att man passar bra ihop är bättre i verkligheten.

• Anonym (Hot mama)
    Anonym (Ny hemsida) skrev 2010-01-13 01:48:53 följande:
    Då är det dags för en ny sida där Hot mama är administratör :) Då kan låta besökare rösta på bilderna och endast de bästa bilderna får synas. Sedan kan du sortera så att de som har ungefär lika fula kort kan bara kontakta någon i sin egen fulhetsgrupp och de snygga får kontakta snygga. Sedan måste du också fixa så att bilderna garanterat visar en bild på personerna i profilen och så blir de utslängda vid minsta misstanke om bildfusk.
    yadi yadi..... Jag ställde en fråga från början och man kan ju undra ibland. har faktiskt inte fått ett enda bra svar.

OCH, jag har INGEN pefekt kropp, men jag försöker iaf, och min man har verkligen ingen perfekt kropp, men vi älskar varandra, tror det ger jävligt mycket mer i ett förhållande faktiskt om man älskar varandra. Ha de! 
  • giftman
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-12 21:40:20 följande:
    .........., och en vacker kropp får man INTE när man fött barn (och ett antal dessutom) en vacker kropp får man jobba sig till, på många vis. ..............
    OT: Då var vi där igen, smaken är delad. Vill bara klargöra att det finns män som föredrar "ZORNKVINNOR" framför taniga småtjejer. Där med inte sagt att en kvinna måste vara tjock. Jag vill bara poängtera att Anders Zorn hade öga för vackra och attraktiva kvinnor.
  • Anonym (Hot mama)
    giftman skrev 2010-01-14 07:00:52 följande:
    OT: Då var vi där igen, smaken är delad. Vill bara klargöra att det finns män som föredrar "ZORNKVINNOR" framför taniga småtjejer. Där med inte sagt att en kvinna måste vara tjock. Jag vill bara poängtera att Anders Zorn hade öga för vackra och attraktiva kvinnor.
    mmmm okey, så VEM säger att jag pratar om taniga småtjejer??? verkligen inte jag iaf, jag pratar om sexiga normalviktiga/ev lite över viktiga kvinnor. Man kan vara grymt sexig iaf! Alltså e det verkligen ingen här som fattar vad för typ av kvinnor jag pratar om???
  • Anonym (180-paret)

I helgen va vi på sexklubben Amante i gbg. Med avsut på hotelrum med annat par.
    Riktig mysig stämning, vi ska dit på lördag igen då det är parkväll...

• linjes
    Anonym (Hot mama) skrev 2010-01-14 11:03:08 följande:
    mmmm okey, så VEM säger att jag pratar om taniga småtjejer??? verkligen inte jag iaf, jag pratar om sexiga normalviktiga/ev lite över viktiga kvinnor. Man kan vara grymt sexig iaf! Alltså e det verkligen ingen här som fattar vad för typ av kvinnor jag pratar om???
    Vad du tycker är fult är vad en annan tycker är vackert och sexigt,smaken är väldigt delad.

Jag och min man håller till på bc och alla är långt i från fula och sen är inte utseendet det viktigaste utan kemin,speciellt om man träffar andra par
  • Anonym (Hot mama)
    linjes skrev 2010-01-14 14:13:29 följande:
    Vad du tycker är fult är vad en annan tycker är vackert och sexigt,smaken är väldigt delad.Jag och min man håller till på bc och alla är långt i från fula och sen är inte utseendet det viktigaste utan kemin,speciellt om man träffar andra par
    jooo de e nog så, svårt för mig att förstå kanske eftersom vi inte sysslar med sånt. Skönhet sitter ju i betraktarens ögon som man säger. Have fun!!
  • Anonym (Hmm.......)

För en del par som träffar par är det själva sexet som är upphetsande. Det är inte så viktigt att det andra paret är individer som man tänder på med alla cylindrar. Man kan på sätt och viss säga att det andra paret är hjälpmedel i den egna leken. Och vem tycker att dildon ska vara vacker bara den inte är frånstötande?

Svar på tråden Har ni testat partnerbyte