• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Stargirl
    Sara Mia skrev 2010-01-29 19:59:30 följande:
    Ja, det är en mycket smittsam åkomma som kallas Fonda-feber. Jag har just blivit botad med något mjukt och blått.
    Jag känner mig helt klats smittad. Men vet inte om jag behöver medicinera mig med motgiftet eller om jag klarar mig genom att sniffa på mina andra plagg. Vi får se....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Mabimao
    smulan0 skrev 2010-01-29 15:35:16 följande:
    angående färger så kommer det ju ofta färger som inte finns på om's hemsida. Tex 100gr frill i dark pink finns väl inte med där? Smultrongården ska ju enl hemsidan ta in en lovely knit i dark pink och jag tror det blir en färg som inte finns på hemsidan! Eller har jag fått det om bakfoten nu igen?
    Ja tex Tenfold skall komma i black och den är ju inte med på hemsidan....
  • Skrutteruttan
    Nu finns bild på Chrysalis wrap i min blogg om någon vill kika och ikväll har jag hämtat MIN fonda (som jag absolut inte skulle ha innan jag blev smittad av Fonda-viruset). Imorgon blir det bild på den!!!

God kväll!!!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2010-01-29 21:25:11 följande:
    Nu finns bild på Chrysalis wrap i min blogg om någon vill kika och ikväll har jag hämtat MIN fonda (som jag absolut inte skulle ha innan jag blev smittad av Fonda-viruset). Imorgon blir det bild på den!!! God kväll!!!!
    Som klippt och skuren för dig! Skitsnyggt!
    Noel 070925 och Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2010-01-29 22:15:27 följande:
    Åh, om man ska slå till på en Fonda ska man då ta blå eller rosa? *velig*
    helt smaksak! Jag hade valt blå men många andra passar så bra i den rosa! Den är lite för stark för mig!
  • slma

Tack skrutteruttan, vi känner inte varandra alls, men jag var tvungen att kolla in din blogg (alltid kul att se vad folk har hemma och hur kläderna ser ut "live" liksom), sa jag känner dig (verkar vara en mycket trevlig tjej!), tack vare en av dina länkar till var du köper OM kläder hittade jag min efterlängtade makeout dress i marin, i rätt storlek och pa rea, ibland ska man ha tur! Hoppas den passar nu bara *svälj*, ser ju snygg ut pa bild i alla fall... och att den kommer fram...

Tack och god natt!

• Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-01-29 22:29:03 följande:
    helt smaksak! Jag hade valt blå men många andra passar så bra i den rosa! Den är lite för stark för mig!
    Blå är ju mer klassisk och troligen mer användbar i längden medan den rosa känns lite som en färgklick. *suck*
  • Duntoffla

Vet någon om CD har automatiskt lagersaldo? Frågan är om man "vågar" betala med kort om plagget sedan inte finns? Ibland håller butikerna pengarna flera dagar innan de släpps igen...

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III