• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Sue  Ellen
    Pokergirl skrev 2010-01-28 23:07:59 följande:
    Sue ellen: mätte precis och jag ligger på ca 94 över tuttarna. Är rädd för att en 2:a blir för tight, synd då den är helt makalöst fin!
    Bara hojta till här i tråden om du skulle ändra dig, jag kollar in i morgon innan jag sticker.
    (Du kanske kan ha en tight tränings-bh på dej under den, eller nåt??? ).
  • MejaKiZnic

1 blå och en rosa på väg hem, se vilken de blir {#lang_emotions_dreamer}

♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg мє∂ ∂ιg äя αℓℓт♥
  • Sue  Ellen
    MejaKiZnic skrev 2010-01-28 23:12:12 följande:
    1 blå och en rosa på väg hem, se vilken de blir
    Den blå röstar jag på. Tänk va snyggt till vita jeans till våren!
  • Duntoffla
    Sue Ellen skrev 2010-01-28 23:06:42 följande:
    Jag tar ett varv i de butikerna. TopShop har vi inte i Kristianstad, tyvärr. Men en hel del annat, så jag ska säkert hitta! (Fast visst brukar det vara så att när man exakt vet vad man ska ha & behöver så hittar man det INTE - medans när man inte ska handla bara ramlar över "bra-att-ha"-saker!).
    Ja, visst slår det aldrig fel. När man måste ha något är det slut överallt men man hittar alltid massa annat "nödvändigt"
    Fonda? Jag börjar också fundera på den blå. Rosa är himla fin men blå kanske mer användbar?
    Noel 070925 och Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Morty
    Frusna flickan skrev 2010-01-28 23:00:26 följande:
    Tack Morty! Nu är min rosa Fonda här och jag älskar den!! Verkligen! Åh vad jag är glad att jag har köpt två stycken även om plånboken ekar tomt nu efter alla köp.
    Åh har den äntligen hittat hem! Det var bara roligt att kunna hjälpa till.
  • Morty
    Tror du passar i vilket som men jag måste ju vara lite partiskt och rösta på den blå eftersom jag har den.
  • Frusna flickan
    Sue Ellen skrev 2010-01-28 22:59:13 följande:
    Hej! Jag ska försöka hitta ett par tunnare (de jag har är 80 den) cerise - lila strumpbyxor och ett par mörkblå, så får jag testa hemma. Var har du köpt dina lila strumpbyxor? Behöver tips.
    Jag köpte på Lindex. De tunnare cerice är i exakt rätt färg, som bandet i ryggen och de lila är också kanon till.
  • Sara Mia
    Den blå röstar jag på (men jag är ju inte helt opartisk.  hihi). Den blir supersnygg till ett par vita jeans, leggings i tex. caprilängd till sommaren. Kanske också ett par Coverse-sneakers? Men även som vanlig klänning förstås. Berätta sen viken du valde. Nyfiken!
  • Frusna flickan
    Åh jag som har båda skulle ha svårt att välja.. Jag håller med om alla argumenten ang den blå men jag kan inte se att den rosa skulle vara illa till vita jeans heller

Jag måste säga att med den rosa är det fullständig kärlek även om den blå faktiskt kan bäras till arbetet en fredag med en liten kavaj över och snygga skor. Den rosa är lite FÖR mys men ändå så fantastskt fin.

Jag måste fråga er tjejer. Hur lång tid brukar det ta från Fitts and Company. Jag reashoppade lite där för några veckor sedan och fick mail den 12:e där det stod "We´ll ship rignht away" Ännu har inget dykt upp Och min kompis fyller år snart och ska få comma topen i present. (Hon brukar låna min och får nu en egen i annan färg - vrålbilligt var det) Vägrar gå och köpa något annat..........
  • Pokergirl

Jag  röstar på de blå, den är bara såå fin och man tröttnar inte på den. Fräsch till sommaren men kommer att funka superbra i höst också. Den rosa känns jättefräsch och fin till våren och sommaren men kanske inte lika rolig i höst.

* * * Cornelia 091030 * * *
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III