• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Puffig Pingla
    Bambiblogg skrev 2010-01-30 19:46:39 följande:
    Så avundsjuk jag blir! Vill också ha en Chrysalis. Vilken färg blev det?
    En multi. Var så snål att jag högg mer på priset än färgen. Men jag tror multin kommer vara super.
  • Innerjoin

Någon som har en bild på en blå Fonda live? Är det lika klar och fin blå som på produktbilderna, eller är den mörkare/dovare?

• Puffig Pingla
    Innerjoin skrev 2010-01-30 22:57:25 följande:
    Någon som har en bild på en blå Fonda live? Är det lika klar och fin blå som på produktbilderna, eller är den mörkare/dovare?
    Ha, har en sån på min dagens ikväll...

Menar du att du inte slaviskt följer min blogg???? Bääääd innerjoin
  • Innerjoin
    Hittade ju hos Pingla!
  • Puffig Pingla
    Och som svar på frågan; dem är klarblå men mörkare än produktbilderna.

Såg du någonsin velour frill dress tunic i blått? Det är samma bå färg.
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2010-01-30 22:54:30 följande:
    En multi. Var så snål att jag högg mer på priset än färgen. Men jag tror multin kommer vara super.
    Ohhh kan vi inte få se bilder? Har valt dark cherry men är lite si så där.. Är inte tokkär och funderar på om det är färgen..
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-01-30 22:07:42 följande:
      jag stör mig även på de som skriver liknar EJ Odd Molly m m. Nåååå Dunis............har du bestämt dig??
    Nej, jag är helt hopplös. Och nu är de slut på CD...
    Har kanske en rosa på gång ändå men tvekar ändå, både på färgen och om jag ska anse mig ha råd eller inte. Det finns ju annat fint också och jag måste nog begränsa mina inköp. Köper jag den inte så ångrar jag mig säkert för jag tycker den är supersnygg och verkar skön men samtidigt blir det en del pengar för ett plagg jag bara (även om jag skulle använda den mycket) kan använda hemma.
    Puffig Pingla skrev 2010-01-30 22:55:49 följande:
    Haha, lite hormoner som muckar eller Men håller med - den var verkligen goddag yxskaft.
    Haha...liiite kanske! Känner mig på hugget idag. Fråga sambon och sonen, stackarna

Brukar dock tröttna på såna slags annonser.
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III