• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • malinoski
    Pokergirl skrev 2010-01-30 08:33:20 följande:
    Malinoski: Tusen tack för hjälpen med Check Me Andress. Det fanns kvar en i strl 3 och nu är den på väg hem till mig!  Måste rekommendera www.innebrandstore.se, hur trevliga tjejer som helst, har en liten webshop också. (Inte min butik såklart) Sue Ellen: Tack vare underbara Malinoski så är Check Me på väg hem till mig. Ni är ju för underbara!
    Å vad kul att den fanns kvar!!
    Har varit nyfiken värre :)

Hoppas att du blir fin i klänningen!
    kram
  • Puffig Pingla
    isako skrev 2010-01-30 23:48:32 följande:
    Ohhh kan vi inte få se bilder? Har valt dark cherry men är lite si så där.. Är inte tokkär och funderar på om det är färgen..
    Jovisst, den befinner sig just nu i Malmö men om du som ändå snackar lingot kan ju åka och hämta den åt mig. Du bor ju faktiskt närmre
  • Stargirl

Fick tips om denna i bloggen....jag ska inte ha den men ngn annan kanske vill.

http://www.tradera.com/Odd-molly-jeanskjol-auktion_106190977

En annan som är fin oxå en 0:a (som jag redan har)

http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-troja-214-strlk-0-auktion_106142364

En till söting som jag redan har i stl 1

http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-klanning-hit-and-run-strlk-1-auktion_106142785

EJ MINA ANNONSER

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Pokergirl

Kul med annonstips, ofta missar man fynden. Hoppas vi kan fortsätta tipsa varandra om lite fynd!

* * * Cornelia 091030 * * *
  • Pokergirl

Någon som känt på OM sängkläderna? Är lite nyfiken på hur dom känns i materialet.

• Stargirl
    Pokergirl skrev 2010-01-31 20:09:25 följande:
    Någon som känt på OM sängkläderna? Är lite nyfiken på hur dom känns i materialet.
    Nej, men har ju en "trasa" som jag fått som prov på OM träffen i höstas. Inget som imponerar eller gör att jag lägger ner så mycket pengar. Inte för mig iaf.
  • Pokergirl
    Stargirl skrev 2010-01-31 20:12:41 följande:
    Nej, men har ju en "trasa" som jag fått som prov på OM träffen i höstas. Inget som imponerar eller gör att jag lägger ner så mycket pengar. Inte för mig iaf.
    Trist! Jag tänkte mig mer satin-lyxkänsla, ffa med tanke på priset.
  • Frusna flickan
    Stargirl skrev 2010-01-31 20:12:41 följande:
    Nej jag håller med. Jag har också "trasan". Tycker int eatt kvalitén känns bättre än mina sköna satinset från hemtex som alltid finns för 50%.
  • Stargirl
    Pokergirl skrev 2010-01-31 20:23:24 följande:
    Trist! Jag tänkte mig mer satin-lyxkänsla, ffa med tanke på priset.
    Jag är ingen kännare av material dock. Men känner att mina HM lakan är av en annan kaliber än mina Lexington lakan....det är annan täthet i bomullen. Men med OM´s känner jag ingen sådan solklar känsla.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III