• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • isako
    pofsan skrev 2009-11-22 11:36:20 följande:
    Tack för svaren ang Voile short dress, då kanske jag vågar mig på en sådan Vad menas med svår i stl.? Är den stor?
    Nej alltså den är inte svår men beror på vart du har ditt problemområde som sagt. storbyst och överarm ta den större strlken. Liten byst och överarm ta den mindre.
    DansAnsan skrev 2009-11-22 13:23:27 följande:
    Angående att spoilers inte kommer till våren o sommaren: är det någon som vet om de kommer igen framöver? De är ju så snygga:)Anna.
    Nej kommer tyvärr inga spoilers. Men kommer en annan variant. Också fin, men enligt mig har man större användning för spoliersen.. Svårt att förklara. Den nya är mer... dekorerad o kanske svår att "gömma" under andra plagg..
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Skrutteruttan
    Tänkte bara fråga om någon sett i sin lokala butik och skulle vilja hjälpa mig?...

Jag är på jakt efter en alpaca mix long cardigan i rose, storlek 0. Jag har dammsugit webbutikerna och Tradera vill jag helst inte handla på...
    Tacksam för öppna ögon och ett hojtande här eller i min blogg {#lang_emotions_smile}.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • fru vanheden
    Sylt skrev 2009-11-22 11:18:27 följande:
    fru vanheden skrev 2009-11-21 21:34:54 följande: *fnissar lite* Jag var där i fredags! Köpte också lite mollysar. Velade länge och väl med "fjärilsklänningen" . Så jag har kanske t om provat den du fick med dig hem (stl 1)
    Haha, jo då är det nog den som du provade jag fick med mig hem
    Jag velade också länge och valde mellan den och en annan klänning som jag har glömt vad den hette..
    Jag har den på mig just nu med ett svart linne och svarta tights under
    Har du varit där innan?
    jag har aldrig varit där och har ingen aning om hur deras utbud på mollysar brukar vara men roligthade jag iaf
    //Kram
  • malinoski
    Skrutteruttan skrev 2009-11-22 18:33:13 följande:
    Tänkte bara fråga om någon sett i sin lokala butik och skulle vilja hjälpa mig?... Jag är på jakt efter en alpaca mix long cardigan i rose, storlek 0. Jag har dammsugit webbutikerna och Tradera vill jag helst inte handla på... Tacksam för öppna ögon och ett hojtande här eller i min blogg .
    Jag kan kolla med min butik om du vill!
    Tror att hon hade en 0:a eller 1:a kvar.
    Återkommer..
  • Sylt

fru V --> Den var kanonfin. Jag var sååå nära, men då sparade jag väl den till dig då
    Jag har aldrig varit där innan, tyckte det var helt ok.

• MammatillO

Någon som har varit tvungen reklamera/skicka tillbaka en vara på Country Dreams någon gång och har dom varit hjälpsamma då? Jag har inplanerat större inköp därifrån och vill gärna att det är smidigt med kontakt osv vid ev reklamationer /returer.

• Morty
    MammatillO skrev 2009-11-22 20:32:11 följande:
    Någon som har varit tvungen reklamera/skicka tillbaka en vara på Country Dreams någon gång och har dom varit hjälpsamma då? Jag har inplanerat större inköp därifrån och vill gärna att det är smidigt med kontakt osv vid ev reklamationer /returer.
    Det är nog delad mening om det här i tråden. Men jag har inte haft några problem iaf.
  • Trollens mamma

Jihaaaa!!!!

Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!!

Misstänker det blir handlat en del OM framöver.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III