• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Skrutteruttan
    Jag brukar kika in i tråden, men skriver inte så mycket...det är nog som ni säger att man väljer att skriva utläggningar i bloggen istället...dock tycker jag det här är det perfekta forumet för frågor...

Väntar ni också på pre-spring?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Sara Mia

Skrutteruttan
    Jag såg dina underbara Hasbeens på din blogg. Hur är de i storleken? Normala? Är de trånga att få på sig? Jag antar att de ger efter i skinnet så småningom eller vad tror du? Vore bra med ett expertutlåtande från någon som redan har ett par. Beställde du från deras hemsida?

• Skrutteruttan
    Sara Mia skrev 2009-11-20 21:49:16 följande:
    SkrutteruttanJag såg dina underbara Hasbeens på din blogg. Hur är de i storleken? Normala? Är de trånga att få på sig? Jag antar att de ger efter i skinnet så småningom eller vad tror du? Vore bra med ett expertutlåtande från någon som redan har ett par. Beställde du från deras hemsida?
    Lite meckiga är de att få på sig, men det går! Jag hade ett par grova strumpor nu, går säkert bättre med vanliga tunnare strumpor eller tunnstrumpor...(tips om plastpåse har jag hört också). Normala i storlek är de och toppensköna!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Sara Mia
    Skrutteruttan skrev 2009-11-20 22:17:03 följande:
    Lite meckiga är de att få på sig, men det går! Jag hade ett par grova strumpor nu, går säkert bättre med vanliga tunnare strumpor eller tunnstrumpor...(tips om plastpåse har jag hört också). Normala i storlek är de och toppensköna!
    Tack för infon. Ska suga lite på karamellen och sen får vi se hur det blir. Kram!
  • Tabby

Har nu fått svar från säljaren . Jag skrev att jag var lite orolig.

"Det behöver du inte vara, kjolen är en äkta odd molly som jag har köpt på odd mollys utförsäljning "

Med tanke på vad ni skrev innan, tror jag henne.

• Morty
    Tabby skrev 2009-11-20 23:22:38 följande:
    Har nu fått svar från säljaren . Jag skrev att jag var lite orolig. "Det behöver du inte vara, kjolen är en äkta odd molly som jag har köpt på odd mollys utförsäljning " Med tanke på vad ni skrev innan, tror jag henne.
    Vad skönt!
  • isako

Hej tjejer.
    fått ett litet paket idag så jag slänger in min "vackra" nynna i bildtråden
    Längtar såå till vårkollektionen! Vill ha fler makeout blouse och den råsa velour klänningen som är på G.. Ohh meinen gotten!!

• Ullis 10
    Skrutteruttan skrev 2009-11-20 22:17:03 följande:
    så de är verkligen sköna på då?:)
  • isako
    jojoa75 skrev 2009-11-20 23:46:56 följande:
    Så fina ni är i b
    Tack sötis
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III