• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Bina
    brawny skrev 2009-11-23 12:48:22 följande:
    Vet ngn hur Hearted Tunic är i storlekarna? Jag har snöat in på den nu...
    Normal säger jag.
    Jag klassar mig som storbystad.. 85H och har 4 på min, finns bild i lördags på bloggen samt en lördag några veckor tillbaka.
    everydaymolly.blogspot.com/
  • Bina
    Anna Paulita skrev 2009-11-23 12:51:10 följande:
    Jag köpte en Tenfold knit jacken i förra veckan, jag bara älskar den koftan....skulle kunna ha en arme´av dem. Köpte en vit. :) Varm är den också, vilket faktiskt var huvudsaken. ;)
    Visst är de toppen!
  • DansAnsan
    Skrutteruttan skrev 2009-11-22 18:33:13 följande:
    Tänkte bara fråga om någon sett i sin lokala butik och skulle vilja hjälpa mig?...Jag är på jakt efter en alpaca mix long cardigan i rose, storlek 0. Jag har dammsugit webbutikerna och Tradera vill jag helst inte handla på...Tacksam för öppna ögon och ett hojtande här eller i min blogg .
    Bohemiadesign har long cardigan, men tror inte de har rose, och 20 %!

(inte min webbutik, väl lika bra att säga:)

Anna.
  • Micjah

Jag har hittat många finingar från Fallkollektionen på Ajabaja..vet ni om dom kommer reas snart?
    Vill ogärna köpa kläderna nu som reas snart

• Skrutteruttan
    DansAnsan skrev 2009-11-23 18:33:39 följande:
    Bohemiadesign har long cardigan, men tror inte de har rose, och 20 %!(inte min webbutik, väl lika bra att säga:)Anna.
    Tack för tipset, men det är nog en rose jag vill ha...
    Idag köpte jag jacquard longsocks i pink i min lokala butik, dessa blir det imorgon till Tenfold knit i rose..
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • brawny

Bina & Frusna flickan: Tack för svaren. Det blir en almost black i stl 2.

Jag är helt nyinflyttad till Söder i Stockholm o undrar om ngn kan berätta för mig vilka butiker med Odd Molly som finns i närheten? Jag vet ju att Odd Mollys egna butik finns på Humlegatan, sen att det finns på NK o Åhlens City men annars är jag rätt lost... Please help!

• Frusna flickan
    brawny skrev 2009-11-23 21:47:37 följande:
    Bina & Frusna flickan: Tack för svaren. Det blir en almost black i stl 2. Jag är helt nyinflyttad till Söder i Stockholm o undrar om ngn kan berätta för mig vilka butiker med Odd Molly som finns i närheten? Jag vet ju att Odd Mollys egna butik finns på Humlegatan, sen att det finns på NK o Åhlens City men annars är jag rätt lost... Please help!
    Rus rear hearted tunic nu. Rus kn eller vad de heter. Googla!
  • Frusna flickan
    Morty skrev 2009-11-23 21:47:47 följande:
    Verkar som Country dreams har 20% på vissa Odd Mollysar.
    Tack! Jag har väntat på lite rea för att få en anledning att köpa en till kofta i härlig färg. Köpte ju lovely knit i almost black. Älskar den i pink från förra året men de ses sällan. Royal är väl också fin?
  • brawny

Frusna flickan skrev 2009-11-23 21:53:12 följande:

Rus rear hearted tunic nu. Rus kn eller vad de heter. Googla!
    Jag beställde en hearted tunic via deras webshop igår. Fick mail idag om att de hade fel på lagerstatusen i shopen så den blus jag trodde jag beställde fanns inte... Men det blev en från Idyll Interiör istället... Så det löste sig till det bästa i alla fall!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III