• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • isako
    MammatillO skrev 2009-11-22 20:32:11 följande:
    Någon som har varit tvungen reklamera/skicka tillbaka en vara på Country Dreams någon gång och har dom varit hjälpsamma då? Jag har inplanerat större inköp därifrån och vill gärna att det är smidigt med kontakt osv vid ev reklamationer /returer.
    Enligt mig är hon den bästa att ha att göra med. Men vet att alla inte håller med mig. Har tydligen varit något för en tid sedan, men då vart hon ju allvarligt sjuk.
    planerarsyskon skrev 2009-11-22 20:30:42 följande:
    Hej alla OM-experter! Skulle någon vilja uttala sig om jag vågar lägga ett bud på denna blus www.tradera.com/ODD-MOLLY-livealot-blouse-blu........så skulle jag bli väldigt tacksam!Har förstått på er att det cirkulerar kopior på Tradera
    Jag personligen hade inte gjort det om hon inte kan styrka sitt köp med ett kvitto och eventuellt tar Payson.
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Morty

Trollens mamma skrev 2009-11-22 20:54:57 följande:

Jihaaaa!!!! Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!! Misstänker det blir handlat en del OM framöver.
    Grattis!!!!
  • MrsFreckles
    Jihaaaa!!!!Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!! Misstänker det blir handlat en del OM framöver.
    Grattis till jobbet! Hoppas du far betalt i Molly-dollar da

Har hittat ett liknande H&M knytskarp i en butik har, svart eller brunt, vad tycker ni till voile dress chocolate?
  • MammatillO

Så jobbigt när det är så mycket delade åsikter här Får kanske satsa att köpa skorna på brandos och OM på CD ...

Morty skrev 2009-11-22 20:47:23 följande:
    Det är nog delad mening om det här i tråden. Men jag har inte haft några problem iaf.
  • MammatillO

Hade för mig att någon varit missnöjd tidigare , Men då var hon ju allvarligt sjuk så det förstår man ju men i övrigt vad jag läst på andra ställen brukar CD vara bra .

men tror jag gör så att skorna får inhandlas på brandos då jag vet att det är fri frakt och gratis returer ifall det skulle vara något

isako skrev 2009-11-22 20:58:45 följande:
    Enligt mig är hon den bästa att ha att göra med. Men vet att alla inte håller med mig. Har tydligen varit något för en tid sedan, men då vart hon ju allvarligt sjuk.

Jag personligen hade inte gjort det om hon inte kan styrka sitt köp med ett kvitto och eventuellt tar Payson.
  • Morty

Jihaaaa!!!! Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!! Misstänker det blir handlat en del OM framöver.
    Förresten är det du som hängde/hänger i majtråden?
  • Morty

Trollens mamma skrev 2009-11-22 21:21:27 följande:

Tack kära ni! Morty:Japp! Inte så mycket mer men jo tidigare,
    Tyckte väl att jag kände igen namnet.

Låter jätteskoj med nya jobbet.
  • MammatillO

Här går det undan med OM , ser att "min" once in a lifetime coat i alm.black är puts väck från ajabajas sida jaja får bli den andra kappan som är tänkt från OM som kanske är lite mer "jag" i den ..

Men undrar om ärmarna är jobbiga då det är en typ av "trumpet" ärm .

• Frusna flickan
    planerarsyskon skrev 2009-11-22 20:30:42 följande:
    Hej alla OM-experter! Skulle någon vilja uttala sig om jag vågar lägga ett bud på denna blus www.tradera.com/ODD-MOLLY-livealot-blouse-blu........så skulle jag bli väldigt tacksam!Har förstått på er att det cirkulerar kopior på Tradera
    Ja den ha ri alla fall inte jag sett kopia på. Underbar blus. Jag älskar min! Dock är den rätt stor i stl men jag tycker att det är bättre än att brodyen hamnar uppepå bysten. Tycker att det var rätt okej pris också i auktionen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III