Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
ja sommaren kommer bli underbar, kan bada i poolen med 2 underbara barn, en 2½ åring o en 1 åring... fan va jag längtar, o sommaren efter det blirdet skara sommarland med sanna o stinafina spenat..
Vi köpte sånt där fotavtrycks grej på bokaffären.. men det var knappt vi fick plats med fot och handavtrycken... vi hade gjort sån med molly när hon var en månad.. och tänkte ha likadan till Leonard, men kom på det lite sent.. så händerna fick knappt plats på den lilla plattan... han var då tre månader.... missade tyvärr detta på babysången, för att jag låg hemma sjuk. Typiskt...
Nej nästa gång så vill jag vara med.... om det nu blir någon nästa gång... men får ta och be dem klämma in en gång i vår så vi också får chansen.
vad kostar en sådan till att göra avtryck med och vart finner jag denna????
vad kan det kosta på ett ungeför mellan tummen och pekfingret
Har också funderat på att göra avtryck..... Ska titta efter såna när vi åker till Ikano i morgon.
Idag var vi på öppen förskola för första gången. Det var jätte trevliga pedagoger där och stället var mycket trevligare än jag trodde så det lär bli fler besök framöver.
kommer inte våga vara bland så mycket folk som på öppnaförskolan med tanke på influensor och shit som härjar i luften och lillen är ju bara 6 veckor,,,