Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Ja, Svamp-Bob älskar mina barn oxå. Men jisses så sjukt det är egentligen
När jag och sambon åkte kryssning en gång så hade vi hytt med tv och då gick Svamp-Bob på tv:n och gud vad vi satt och skrattade åt det ![]()
nu blir jag så där nervös igen vill veta om detta är normalt:
vincent´s navel börjar bukta ut när han spänner ut magen men sjuker tillbaka när han drar in magen är detta normal bör jag vara oroligt.. han äter nu profylac, bajsade igår och verkar inte vilja det idag kand det beror på att han inte bajsat???
hur får jag honom att bajsa han brukar göra det varje dag???
tacksam för snabba svar han är bara 6 veckor idag
Tacka vet ja Fem myror är fler än fyra elefanter
Jag ÄLSKADE det när ja va liten!
Ja ska köpa boxen å säga att det är det ända som finns på tevi
nee men ja blir nästan mörkrädd när ja ser dagens barnprogram, va va det för fel på Björnes magasin å disneyDax liksom??
Ne det får bli att köpa hem alla mina gamla favoriter så som Pippi, emil osv...
För en massa hysteriska supersminkade animerade flygande prickar som blinkar i turbo å låter vaaaaiioooommmmfffaaarrrmmmmttiiiiiiiiooooooofffffff det vill ja faktist inte att hon ska se på när det blir dax för tvtittande!
DET VA FAN BÄTTRE FÖRR!!!
hans mage knorrar alltid tack vare hans kolik. taveln är mera tillbaka sjunken nu tack och lov. ska till bnvc på tisdag så ska fråga henne om det...
jhar ni några tips på hur man hjälper honom att bajsa om det kommer till att behövas har provat förr med termometer med lite vaselin på funka inte alls...
Jag tror knappast att barnen tar skada av att se svampbob. Ungarna älskar det så en liten stund tror jag inte de dör av. Sen håller jag dock med om att det var bättre förr. Lucas älskar alla Astrids filmer (Emil, Pippi och Lotta är favoriter just nu) och fem myror osv, men han är bara två år och tittar inte på tv särskilt ofta. Han orkar ju inte en hel film. Disney dags går fortfarande och vi brukar titta på Bumbibjörnarna tillsammans och drabbas av nostalgi.
Laban och Nicke Nyfiken tycker han också är skoj emellanåt.