• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • kitty3465
    thelifesaviour skrev 2009-12-18 13:39:27 följande:
    Vad roligt att vi är fler! Ska bli så roligt med lite babysim! Har två tjejkompisar som jobbat där, men de ha flyttat härifrån båda två..
    jaaa jättekul =) ingen av mina kompisar har varit med sina barn så ja har ingen anning om hur det är hihiii mest mys kan jag tänka =) Ska du o din kille gå?
  • thelifesaviour
    kitty3465 skrev 2009-12-18 13:44:17 följande:
    jaaa jättekul =) ingen av mina kompisar har varit med sina barn så ja har ingen anning om hur det är hihiii mest mys kan jag tänka =) Ska du o din kille gå?
    Ja, vi ska gå båda två. :)
  • kitty3465

tror inte ja kommer lyckas få med mig min karl alla gångerna men han måste iaf följa med dom första =)

• dinana
    playmate86 skrev 2009-12-18 00:52:37 följande:
    vad kan det kosta på ett ungeför mellan tummen och pekfingret
    Tror vi gav 140 för vårat.. en metallram typ med en gipsplatta... eller nja gips är det kanske inte. Men sen finns det ju olika modeller.... och olika färger... vi brukar välja en neutral fräg
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • SmileyMalin

Idag var det 3-månaders kontroll! Lillfisen väger 5.5 kg och är 58.8 lång!
    Det var ju vaccination ockå så det har varit rätt ledsamt här på eftermiddan
    Men nu har Leah fått panodil och sitter och skrattar högt åt svampbob-fyrkant på tv:n

Öppna förskolan i lambohov är toppen! Jag går dit varje måndag på deras babycafe.
    Leah är fortfande lilla minstingen trots att vi gått där i 2 månader!
    Fast nästa vecka är Nellie hemma också, så då får vi väl gå på vanliga 0-5 år istället.

Nellie 060510 Leah 090921
  • Leos och Vincents mamma
    SmileyMalin skrev 2009-12-18 17:39:17 följande:
    Idag var det 3-månaders kontroll! Lillfisen väger 5.5 kg och är 58.8 lång!Det var ju vaccination ockå så det har varit rätt ledsamt här på eftermiddan Men nu har Leah fått panodil och sitter och skrattar högt åt svampbob-fyrkant på tv:n Öppna förskolan i lambohov är toppen! Jag går dit varje måndag på deras babycafe.Leah är fortfande lilla minstingen trots att vi gått där i 2 månader! Fast nästa vecka är Nellie hemma också, så då får vi väl gå på vanliga 0-5 år istället.
    Då ses vi kanske där
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-18 18:01:12 följande:
    Då ses vi kanske där
    det är nog inte omöjligt funderar på att gå måndag eftermiddag om Nellie inte är snorig!
    Nellie 060510 Leah 090921
  • Leos och Vincents mamma
    SmileyMalin skrev 2009-12-18 18:04:03 följande:
    det är nog inte omöjligt funderar på att gå måndag eftermiddag om Nellie inte är snorig!
    Ja, vi går nog både måndag eftermiddag och tisdag förmiddag. Hämtar barnen på dagis kl 14 på måndag så det blir efter det då.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Så sur... köpte en overall på KÖP NU efter att jag frågat säljaren om hon kunde skicka med posten. Tror ni inte hon gick å skicka den med Schenker nu. Jag hade tänkt å ha den tilll L nu när vi skall ner till mina föräldrar... men nähä. Usch... blir kassa omdömesbetyg...

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • JePaLuLi

Åh babysim som är så mysigt!!

SmileyMalin skrev 2009-12-18 17:39:17 följande:
    Idag var det 3-månaders kontroll! Lillfisen väger 5.5 kg och är 58.8 lång!Det var ju vaccination ockå så det har varit rätt ledsamt här på eftermiddan Men nu har Leah fått panodil och sitter och skrattar högt åt svampbob-fyrkant på tv:n Öppna förskolan i lambohov är toppen! Jag går dit varje måndag på deras babycafe.Leah är fortfande lilla minstingen trots att vi gått där i 2 månader! Fast nästa vecka är Nellie hemma också, så då får vi väl gå på vanliga 0-5 år istället.
    Svamp-Bob fyrkant är bra grejer
    Haha, undrar vad den som har kommit på det rökte egentligen
    Helknasigt, men ungarna gillar det!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6