• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Firstandhappy
    Tingelingstar skrev 2009-12-18 00:59:09 följande:
    Har också funderat på att göra avtryck..... Ska titta efter såna när vi åker till Ikano i morgon. Idag var vi på öppen förskola för första gången. Det var jätte trevliga pedagoger där och stället var mycket trevligare än jag trodde så det lär bli fler besök framöver.
    hänger gärna på nån gång... vet att fru.t är sugen med att kolla in det
  • Tingelingstar
    playmate86 skrev 2009-12-18 01:21:11 följande:
    kommer inte våga vara bland så mycket folk som på öppnaförskolan med tanke på influensor och shit som härjar i luften och lillen är ju bara 6 veckor,,,
    Jag kände precis likadant under hans första månader. Nu är han så pass stor så jag kan inte fortsätta behandla honom som bubbleboy.

Angående såna avtryck har jag sett Bamse materialsats för ca 200 kr.
    Firstandhappy skrev 2009-12-18 02:21:36 följande:
    Det vore roligt med barn i samma storlek. Idag var det mest 1-2 åringar som sprang omkring och lille Max såg så liten och ynklig ut.
  • Familjetrollet
    tomcar1 skrev 2009-12-17 20:23:03 följande:
    Imorgon är det dags.....ska ner på Tornby jag och maken och trängas, sedan på eftermiddag bär det av ut med mamma för julhandel till julaftonsmaten. Puh ! Lär bli helt färdig.
    här är vi nästan klara med julklapparna.sen ska all mat handlas under dagen.det lär vara smockfullt överallt
    dinana skrev 2009-12-17 21:29:41 följande:
    Du får vara glad att du har en liten lätt bebis i alla fall.. Okej, jag klagar inte.. men det är jobbigt att böka runt på en nio kilos klump. Vägde honom i morse på BVC.
    han växer så det knakar.hoppas allt är bra med er
  • Firstandhappy

skönt att man sagt upp allt vad julklappar hter o bara har köpt till barnen o det va klart förläge sedan...

snart dags att åka heeeeeeeeeeem

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-17 23:51:51 följande:
    ja sommaren kommer bli underbar, kan bada i poolen med 2 underbara barn, en 2½ åring o en 1 åring... fan va jag längtar, o sommaren efter det blirdet skara sommarland med sanna o stinafina spenat..
    åååh då vill vi me åsså
  • Fru T
    Tingelingstar skrev 2009-12-18 00:59:09 följande:
    Har också funderat på att göra avtryck..... Ska titta efter såna när vi åker till Ikano i morgon. Idag var vi på öppen förskola för första gången. Det var jätte trevliga pedagoger där och stället var mycket trevligare än jag trodde så det lär bli fler besök framöver.
    Firstandhappy skrev 2009-12-18 02:21:36 följande:
    Vi tar tag i det snart tycker ja, Mathilda behöver träffa barn
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-12-18 08:00:40 följande:
    åååh då vill vi me åsså
    haha syns det att ja inte borde va vaken så här dax! Ja skulle tvättat igår kväll men insåg att tvättmedlet va slut å orkade inte åka å köpa nåt så Tedde fick fixa det på väg ner till jobbet, så nu sitter ja här, väntar mellan maskinerna, på min bästa sovtid...
  • Tingelingstar
    Fru T skrev 2009-12-18 08:04:09 följande:
    Vi tar tag i det snart tycker ja, Mathilda behöver träffa barn
    Jepp , och promenaden när det inte blåser lika mkt.
  • Fru T
    Jepp , och promenaden när det inte blåser lika mkt.
    Ja absolut julmaten ska ju bort sen efter man moffas i sig den !
  • Tingelingstar
    Fru T skrev 2009-12-18 08:17:00 följande:
    Ja absolut julmaten ska ju bort sen efter man moffas i sig den !
    Ha ha. Då har jag julmat kvar sedan 10 år tillbaka.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6