• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-12-19 16:32:31 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-19 16:18:16 följande: hahaha och alla hemska program som finns på playhouse disney med sina överkäcka sånger får mig att kräkas..tur att wille inte ÄN är så intresserad av tv..
    Leo har alltid varit duktig med tv:n och inte rört den, MEN Vincent som är 100 ggr busigare än sin storebror lär nog lära sig det snart Som tur är så är tv:n ganska långt in på bokhyllan och eftersom vi har platt tv så kan han inte nå, än på ett bra tag iaf Och när han gör det så hoppas jag att han är så pass stor så att han fattar att man inte gör så, önsketänkade kanske med tanke på vårat busfrö
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-19 16:42:17 följande:

Leo har alltid varit duktig med tv:n och inte rört den, MEN Vincent som är 100 ggr busigare än sin storebror lär nog lära sig det snart Som tur är så är tv:n ganska långt in på bokhyllan och eftersom vi har platt tv så kan han inte nå, än på ett bra tag iaf Och när han gör det så hoppas jag att han är så pass stor så att han fattar att man inte gör så, önsketänkade kanske med tanke på vårat busfrö
    man måste vara optimist...

nä nu ska jag snart gå o klä på mig MASSA ytterkläder, lite vin med glada flickor står på agendan för kvällen, Daniel o Molgan tar myskväll o Wille kör slut på morfar o mormor ute på landet med massa snölek..
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-12-19 16:35:03 följande:
    Hittade en förklaring här: vad många tror är det inte Peter Jöback som sjunger titelmelodin till dessa preparattörstande studsbjörnar utan istället Haakon Pedersen - samma kille som tonsatte Piff & Puff. Bumbibjörnarna är faktiskt Disneys allra första serie och när den först lanserades i Sverige 1985 hette de Gummibjörnarna. Varför de bytte namn vet vi inte, men det kan ju ha något att göra med att de inte ville bli förknippade med Malacos gelatinsprängda godisar.
    Malaco? Är det inte Haribo som gör gummibjörnarna!?
  • dinana

någon som vet hur länge ikanohuset har öppet idag?

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Indratvillingmamma
    dinana skrev 2009-12-19 17:07:03 följande:
    Till 18 tror jag.
  • SmileyMalin
    dinana skrev 2009-12-18 23:05:40 följande:
    Håller med dig... i och för sig är många barnprogram helknasiga.. men jag skulle aldrig låta Molly sitta å titta på vad som helst... och SvampBob verkar ju helknas. Programmen skall ju vara utbildande.... inte massa knasiga figurer och konstigheter.
    tror inte Leah blir så värst utbildad av något tvprogram alls för tillfället
    Nellie 060510 Leah 090921
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-12-19 11:36:36 följande:
    Japp 48 kr som hon sa att det skulle kosta... tror intr schenkers pris går över 31 kr direkt.
    sniket gjort.hoppas hon betalar tillbaka mellanskillnaden på portot
  • Familjetrollet
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-19 15:33:24 följande:
    Vilken underbar dag det varit idag! Vi var ute i solskenet och åkte bob i den gnistrande snön. Synd att det ska bli så kallt om händerna att fota men ett gäng bilder kom vi hem med i alla fall. Där vi ska fira jul är det -27 grader nu så jag hoppas det blir lite varmare innan vi kommer. Klätt granen har vi gjort idag också. Känns lite som en tjuvstart men i och med att vi inte firar julen här så ville vi få upp den nu så vi hinner se den lite. Mysigt!
    ja kylan är bitande kall.här har vi vart ute med vovven i rasthagen.maken har fått hålla sig hemma då lilla tösen har fått kräksjukan
    tomcar1 skrev 2009-12-19 16:20:56 följande:
    Någon mer här som går på viktväktarna ?
    tyvärr inte.men efter nyår ska jag börja med naturdiet igen
    dinana skrev 2009-12-19 17:07:03 följande:
    de har öppet till kl 18 varje lördag och söndag fram till jul
  • dinana

18, okej.. men det är ho nju snart.. då får jag gå dit imorgon istället då.... måste köpa julklapp till barnen. Leonard bryr sig nog inte om han får följa med.. men det är ju jobbigt när Molly skall med och hon vill ju ha allt.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6