• dinana

Vi från Linköping! Del: 6

Jag är uppvuxen med pingströrelsen och det är verkligen helt sjukt. Kanske var vår kyrka som var helt mysko. Har ni sett hur de predikar i USA... ÅÅÅÅÅÅ HALLELUJA!!!! Prisa Herren.... bla bla....bla...

☆★ Molly ?061216 ⚔ Leonard ?090519 ★☆
  • dinana

Pingströelsen -sekt eller samfund... det har varit väldigt omtalat. Och hade jag röstat så skulle jag garanterat röstat på sekt. För det är ju just vad det är.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2010-02-01 08:03:22 följande:
    vad skoj.här stormtrivs vi som fisken i vattnet.nästa flytt blir tidigast om 3 år Dinana ska vi ta en långpromenad ikväll runt skägget?
    Ja det gör jag gärna. Bara att du hör av dig när vi skall ses. Sambon slutar inte förräns vid 18, men efter det är jag "ledig".
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2010-02-01 10:10:33 följande:
    kan vi ta det runt kl 20? ska rasta S för natten då.vart ska vi mötas upp?
    Okwj, jadu, vi kanske kan ses vid busshållplatsen vid stiglötsgatan
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2010-02-01 10:40:33 följande:
    ja det kan vi göra.ska vi säga kl 20?
    Japp.. det är väl stiglötsgatan du bor på väl... annars kan jag kansker komma bort till dig vid åtta.. har en påse med lite kläder som du gärna får fixa =P
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2010-02-01 15:46:03 följande:
    jepp det stämmer bra.du kan komma hit innan promenaden om du vill. självklart kan jag fixa kläderna.
    Det är en luva som jag är osäker på om det går å laga, och ett hål i min ena tröja. Har för mig jag hade fler plagg med problem, men de har "försvunnit". Japp. Men då kommer jag förbi dig först så kan vi gå sen.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2010-02-01 16:05:16 följande:
    det går bra.jag kan fixa plaggen imorrn.symaskinen är nerpackad just nu
    Ja du kan ju kolla på det i alla fall. =)
  • dinana

Usch, imorgon skall man till doktorn å sätta in spiral... gaaaah... inget smart å sitta läsa om det nu märkte jag... kommer nog inte kunna sova i natt.... hur mycket värktabletter skall man stoppa i sig. Madde sa att det inte hjälpte något... men man måste ju ändå ta nått... har både ipren, panodil zapp, alvedon och ibumentin här hemma... men vad funkar bäst tro?

• dinana
    Familjetrollet skrev 2010-02-01 16:42:34 följande:
    läkarna brukar säga att man ska ta två panodil en timme innan.oftast är det lättare att sätta in spiralen efter mens. jag funderar starkt på att ta ut min spiral,men då måste jag vara sövd. nackdelen med spiral är alla svampinfektioner man kan få.långa rikliga menstruationer.första mensen rann nerför benen. jag fick min insatt när jag var sövd,mot min viljavid mitt MA. jag måste byta ut den om ca 1 år.den ska ju hjälpa mellan 5-10 år. 5 år är ju lång tidsskillnad!när spiralhelvetet ska ut så ska jag sterilisera mig
    Mm.. ungefär så jag tänkte också... funkar det inte med spiral så blri det sterilisering...  om jag nu inte blir gravid emellan. Men tre barn får fan räcka. Just nu är jag rätt nöjd med två.
  • dinana

De sa till mig innan att det var rätt riskfullt att sätta in en spiral och de ville helst inte göra det eftersom jag har haft utomkvedshavandeskap tidigare. Ser det dock som sista utvägen innan sterilisering. Men vi får väl se... kostar ju som sagt inget att försöka. Skulle man nu bli gravid såå... 1 på hundra är det ju...

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6