Vi från Linköping! Del: 6
Jag är uppvuxen med pingströrelsen och det är verkligen helt sjukt. Kanske var vår kyrka som var helt mysko. Har ni sett hur de predikar i USA... ÅÅÅÅÅÅ HALLELUJA!!!! Prisa Herren.... bla bla....bla...
Jag är uppvuxen med pingströrelsen och det är verkligen helt sjukt. Kanske var vår kyrka som var helt mysko. Har ni sett hur de predikar i USA... ÅÅÅÅÅÅ HALLELUJA!!!! Prisa Herren.... bla bla....bla...
Pingströelsen -sekt eller samfund... det har varit väldigt omtalat. Och hade jag röstat så skulle jag garanterat röstat på sekt. För det är ju just vad det är.
Usch, imorgon skall man till doktorn å sätta in spiral... gaaaah... inget smart å sitta läsa om det nu märkte jag... kommer nog inte kunna sova i natt.... hur mycket värktabletter skall man stoppa i sig. Madde sa att det inte hjälpte något... men man måste ju ändå ta nått... har både ipren, panodil zapp, alvedon och ibumentin här hemma... men vad funkar bäst tro?
De sa till mig innan att det var rätt riskfullt att sätta in en spiral och de ville helst inte göra det eftersom jag har haft utomkvedshavandeskap tidigare. Ser det dock som sista utvägen innan sterilisering. Men vi får väl se... kostar ju som sagt inget att försöka. Skulle man nu bli gravid såå... 1 på hundra är det ju...