• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Mizzz

Linda: Såg att ni diskuterat skinka, har ni nån spad över till söndag, bara så jag vet, för dopp är ett måste för mig, inget julbord utan det
    Annars får jag ta med det själv.

• Fru T
    Mizzz skrev 2009-12-03 20:24:55 följande:
    Linda: Såg att ni diskuterat skinka, har ni nån spad över till söndag, bara så jag vet, för dopp är ett måste för mig, inget julbord utan det Annars får jag ta med det själv.
    Ne vi köper fördigkockt skinka å griljerar den själva bara så det får du ta med själv
  • Leos och Vincents mamma

Har tränat djupvatten, gud såå skönt! Nu väntar sängen, trött som tusan.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-03 21:43:30 följande:

Har tränat djupvatten, gud såå skönt! Nu väntar sängen, trött som tusan.
    Jätteskönt var det! Och skoj. Även fast jag fortfarande har hjärtat i halsgropen från vattenrutchkanan. :D
    thelifesaviour skrev 2009-12-03 21:53:03 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-03 21:43:30 följande: Jätteskönt var det! Och skoj. Även fast jag fortfarande har hjärtat i halsgropen från vattenrutchkanan. :D
    Haha, kan tänka mig det. Jag är för feg för sånt där så därför ville jag inte ens testa
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-03 21:55:29 följande:

Haha, kan tänka mig det. Jag är för feg för sånt där så därför ville jag inte ens testa
    Det låter sunt. :D
    thelifesaviour skrev 2009-12-03 21:58:50 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-03 21:55:29 följande: Det låter sunt. :D
    Nu ska jag gå och sova, är så trött! Godnatt på er alla!
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-03 21:53:03 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-03 21:43:30 följande: Jätteskönt var det! Och skoj. Även fast jag fortfarande har hjärtat i halsgropen från vattenrutchkanan. :D
    HAHAHAHHAHAHA VA JU AS-SKOJ JUHHHH WIIII MERAAAAAAAAA.....

tack för idag på träningen....

Har nyss varit på utvecklingssamtal med Leo och det gick superbra, han fick så mycket beröm så det var inte klokt! Han är superduktig med allt och väldigt social och alla kompisar tycker om honom jättemycket och frågar efter honom innan han har kommit på morgonen eller om han skulle vara sjuk.
    Han är tydligen den som håller ihop gruppen och alla vill leka med honom. Han är jätteomtyckt av fröknarna oxå och han är väldigt duktig på att pyssla, hålla på med bokstäver, siffror och klockan.
    Vad stolt man blir då Både jag och sambon känner oss lyckade som föräldrar nu och känner oss så lyckligt lottade över att ha två duktiga och härliga barn som tar för sig av livet

Var bara tvungen att skriva av mig lite av lyckan jag känner just nu..

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-04 10:05:11 följande:
    Har nyss varit på utvecklingssamtal med Leo och det gick superbra, han fick så mycket beröm så det var inte klokt! Han är superduktig med allt och väldigt social och alla kompisar tycker om honom jättemycket och frågar efter honom innan han har kommit på morgonen eller om han skulle vara sjuk. Han är tydligen den som håller ihop gruppen och alla vill leka med honom. Han är jätteomtyckt av fröknarna oxå och han är väldigt duktig på att pyssla, hålla på med bokstäver, siffror och klockan. Vad stolt man blir då Både jag och sambon känner oss lyckade som föräldrar nu och känner oss så lyckligt lottade över att ha två duktiga och härliga barn som tar för sig av livet Var bara tvungen att skriva av mig lite av lyckan jag känner just nu..
    Ah precis som med Molly då. Jag var ju på utvecklingssamtal för ett tag sedan och de sa samma sak om henne då. Hon är kompis med alla och de brukar fråga efter henne när hon inte är där. Hon går ju på 15 timmar i veckan men när hon väl är där så tar hon upp väldigt mycket plats =) Älskar familjerummet och pysselrummet och så klart dansrummet. Alltid kul att få höra en massa bra saker om henne när man kommer dit.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6