• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Leos och Vincents mamma

Jag frågade Malin som hängde här i tråden förut, om hon ville följa med på söndag så hon kanske gör det. Men har ni andra nåt förslag på vad hon kan ta med sig?

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Malin kanske kunde ta pepparkakorna från dig Sanna?

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-02 19:34:27 följande:

Malin kanske kunde ta pepparkakorna från dig Sanna?
    Jadå, det kan hon göra.
  • Maria84

Hade varit skoj att haka på julmiddan men tror inte det går att få ihop. Var det 16 -tiden ni sa? Orkar inte bläddra bakåt
    Har lovat Liam att gå på tomtejakt med honom och Lucas och jag tror att det börjar vid 16-nämligen.

thelifesaviour skrev 2009-12-02 20:07:04 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-02 19:34:27 följande: Jadå, det kan hon göra.
    Vad bra, då säger jag det till henne
    Maria84 skrev 2009-12-02 20:11:40 följande:
    Hade varit skoj att haka på julmiddan men tror inte det går att få ihop. Var det 16 -tiden ni sa? Orkar inte bläddra bakåt Har lovat Liam att gå på tomtejakt med honom och Lucas och jag tror att det börjar vid 16-nämligen.
    Vi pratade om 16, men vet inte om det är klubbat ännu.

Julmiddag 6 december hemma hos Fru T kl. 16 (tycker ja)

Becka: julmust, ägg + röra till det och kaviar och lax

Mandarin: Potatisgratäng+ Köttbullar och prinskorv

Lillisen: Janssons, sylta, sillsallad, glögg

Linda: Potatis, Stuvad spenat, å rissalamanta :) skogaholmslimpa (ja gillar inte vörtbröd) lite skinka till vi få som vill ha..

Sanna: vörtbröd, rödbetssallad

Ewa: Sill + senap och nåt gott efteråt

Malin: Pepparkakor

• SmileyMalin
    Mandarin skrev 2009-12-02 12:41:43 följande:
    Ha ha min lilla Linn åt up alla syrrans igår.... hon fick snällt ge sin till Amanda. Hon var arg och lesen ett tag men hon (är 4 år) och förstår att det var fel. Vi har i papper också men det är ju inte så kul när syrrorna kommer öppna sin chokladkalendrar... Det gör hon nog inte om
    Haha Det var ju faktiskt snäppet värre fast hade Leah varit stor nog att ha en egen så kanske Nellie också hade tagit den istället
    Nellie 060510 Leah 090921
  • SmileyMalin
    JePaLuLi skrev 2009-12-02 13:58:17 följande:
    Haha vilken söt liten buse Förstår henne! Lucas har inte försökt att öppna sin faktiskt, han ville ha en till bit efter att vi öppnat luckan igår, men han verkade tycka att det var ok när vi sa att man bara får en. Det blir nog annorluda nästa år när han är lite större!
    Vilken fin bild det var i tidningen idag
    Nellie 060510 Leah 090921
  • Firstandhappy

hade det inte varit för bästa willemyset nu på morgonen hade jag gått i ide och inte kommit fram förrän juni (MINST)

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6