• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Leos och Vincents mamma
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-04 20:51:08 följande:
    Absolut! Ni är så välkomna så.
    Tack
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Ser på Idol och gud vad Erik är bra! Vilken röst, jag ryser när han sjunger.

• Indratvillingmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-04 21:09:12 följande:

Jag med vill ha en bebis Om ett år kanske..inte just nu för nu har jag fullt upp, men bebissugen är jag allt!
    Om allt vore lite enklare... Jag är lite avskräckt efter kämpig graviditet, katastrofal förlossning och slitsam bebistid. Nu har ju allt liksom blivit så enkelt när barnen blivit "stora". Men kommer man någonsin att släppa tanken på en till? *funderar högt*
  • Indratvillingmamma
    Fru T skrev 2009-12-04 21:07:01 följande:
    hihi ne gå kan hon ju inte än guvaremigväl har sätt ett par heeelt underbara små Kavat skor Mannen tycker det är sjukt onödigt å vill köpa raggsockar tena men vi får väll se vad som kan gömma sig i julklapparna det lär ju va ja som inhandlar de flästa..En sån där mätgrej ska ja kicka efter, tack för tipset!
    Raggsockar som är så fint! Jag älskar allt som är stickat.
    Fast det ena utesluter ju inte det andra, eller hur?
  • Fru T
    Raggsockar som är så fint! Jag älskar allt som är stickat. Fast det ena utesluter ju inte det andra, eller hur?
    Ne å raggsockar har ja redan bett min mor sticka, både till Mathilda å till mig att ha i stallet men sen om hon börjat än det vet ja inte..
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-04 21:17:36 följande:
    Om allt vore lite enklare... Jag är lite avskräckt efter kämpig graviditet, katastrofal förlossning och slitsam bebistid. Nu har ju allt liksom blivit så enkelt när barnen blivit "stora". Men kommer man någonsin att släppa tanken på en till? *funderar högt*
    Usch, det låter inte skoj. Jag kan också känna lite så med Leo iaf. Han är ju så pass stor nu och så självgående och man kan hitta på så roliga saker med honom.
    Vincent är fortfarande liten, men ändå inte, han börjar bli stor han med. Men ändå för liten för att skaffa en bebis till just nu. Jag vill att han ska vara runt 3 år.
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-12-04 20:52:43 följande:
    Jooo! hur mäter man skostorlek? Mathildas fot är 10cm lång vad har hon då i skor?? Inte för att hon behöver men det finns ju sååå söta så ja kan nog snart inte hålla mig
    Ida har 9,5 cm långa fossingar. Det fick vi reda på när vi köpte skor på Vincent Shoe Store. Dock valde vi större skor i stl 18/19 så hon kan ha dem länge och ev ha tjockare socka i.

www.vincentshoestore.com/laban-brown-p-120-c-144.aspx
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-12-04 21:30:39 följande:
    Ida har 9,5 cm långa fossingar. Det fick vi reda på när vi köpte skor på Vincent Shoe Store. Dock valde vi större skor i stl 18/19 så hon kan ha dem länge och ev ha tjockare socka i. www.vincentshoestore.com/laban-brown-p-120-c-...
    sicka små tossingar... här har man använd 19/21 till Leonard sen han var fyra månader... dags å gå över till nästa storlek snart känns det som.. han har 20 dock i sina gympadojor och de kan han ha ett tag till.... *drömma* 80/86 i bodysar...
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-04 21:46:15 följande:
    sicka små tossingar... här har man använd 19/21 till Leonard sen han var fyra månader... dags å gå över till nästa storlek snart känns det som.. han har 20 dock i sina gympadojor och de kan han ha ett tag till.... *drömma* 80/86 i bodysar...
    Vilken bjässe du måste ha den storleken har 1åringar i min närhet..

Mathilda är på väg upp till 74 nu i vissa märken å har precis plockat undan allt i 62 från garderoben... Alldes lagom fin å följer sin egna kurva exemplariskt..
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6