Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Det är du säääääkert Mona You just keep on dreaming!

mona83 skrev 2009-12-10 20:35:51 följande:
    Jo det skulle ju vara för den delen, men alltså jag VET att Carl-philip re my man egentligen. Jag gillar liksom fina bilar tex ferrari och jag vet att kungen har såna... Så egentligen tror jag att jag vart förväxlad på bb och egentligen är kunglig
  • Bevabus

"I think u need a dong"

Alltså TACK Kiki för kvällens bästa skratt hahahahaha!

• Bevabus

jaaa

Ogabinne skrev 2009-12-10 21:19:03 följande:
    "Såsen i påsen i vår dinDONGvärld". Nästa tråds namn. Haha!
  • Bevabus

är det så illa?

Ogabinne skrev 2009-12-10 21:22:17 följande:
    Åååh mina käkar.. min haka.. mina kinder... tinningar... suck... gjort tusen avslappningsövningar i kväll... det är hemskt ikväll.. somebody please shoot me.
  • Bevabus

Jag skulle ringa min tandläkare om jag vore du och höra om de har något tips för vad du ska göra!

Ogabinne skrev 2009-12-10 21:31:36 följande:
    Ja, jag pallar inte mer... inget funkar!!!
  • Bevabus

Du med en dong i ansiktet såklart (och du rynkandes på näsan) vad annars, med tanke på vad BooBoo skrev? hahaha

Brooke skrev 2009-12-10 21:33:34 följande:
    Och det är?
  • Bevabus

Jomen tandläkaren har hand om käken också och kan skicka dig till käkkirurgen för besväret (det betyder ju inte att de kommer operera såklart, men iaf få reda på vad som är fel på dig).
    Men nackskadan kan absolut vara orsaken!

Ogabinne skrev 2009-12-10 21:40:39 följande:
    Jag tror inte det sitter i tänderna... jag har haft kronisk nackvärk i drygt 1 år, jag tror att det som ligger bakom nackvärken ligger bakom detta med... vet inte... det dryga är, att ringer jag VC får jag komma dit för en undersökning, de skriver ut smärtlindring och säger att jag ska fundera på sjukgymnastik. Det är alltid så!
  • Bevabus

Jävla partyprisse det där asså..jag kom honom med att röka!

BooBoo skrev 2009-12-10 21:52:48 följande:
    hahahahahahahahaha Okej.. du vinner..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael