All we want for Christmas is Michael
Jag blir ofta rörd av den...*snyft*
Jag blir ofta rörd av den...*snyft*
Jävla skitallergi har retat mina ögon hela dagen...
ska träffa polarna runt 22 ![]()
nu drar jag om 10 min...jävla allergi kliar fortfarande i mina ögon..men men, den blåa ögonskuggan är på, högklackarna är sylvassa och mina ben ser asheta ut i dessa leggings! bye!
Så var det. Jag pratade om det tidigare i tråden också, om att MJ:s beroende liknade MJ:s...tråkigt med sant att det är så.
Hennes föräldrar gillar inte Elvis ifrån början för de tyckte han hade dåligt inflytande på de unga flickorna. Men sen träffade dem ju honom och upptäckte att han var jättegullig
Var det "Elvis and the Presleys" du tittade på?
Jag har fett ont i fötterna...
Är så jäkla trött men kan berätta lite snabbt om min kväll..
~ Mitt i festvimlet så kommer det plötsligt in ett stort gäng med gamla tanter! :P Eller gamla, de var runt 50 iaf!! Och oj vad dem festade...men oj va fel det såg ut när dem stod där mitt ibland alla 20-åringar haha. Men det var faktiskt en ung kille som ställde sig och dansade med en av kvinnorna, det var bara kul!
~ Jag vet inte hur många bekanta jag träffade som jag gick på högstadiet med!! Personer som jag knappt umgicks med på den tiden, även fast de var en stor del av min tid i skolan. Det är folk som jag inte ens hejar på bussen bara för att det är en sån konstig stämning. Men nu så kramade alla mig och pratade som att vi var bästa vänner förut...inget fel med det, men bara lite konstigt
~ Jag har laddat upp videos på min FB från Dansverkstans uppvisning och MJ-imitatören! (Kolla i MJ-tribute 3 runt 3:30 så ser ni en kille som gav sig på golvet och dansade med dem men drogs undan rätt rejält av vakten).
~ Killen som imiterade MJ var riktigt duktig. Jag såg inte vart han kom ifrån när han skulle gå in på golvet, men så PLÖTSLIGT känner jag en frisk lukt som kom ifrån ingenstans. Luktade som blommor och det var nästan så att man kunde känna freden på jorden. Det var sådär som man hade kunnat tänka sig att MJ luktade på riktigt
och då var det den här Ilan som hade gått förbi mig för att gå in på golvet hihi
~ Allt som allt så hade jag faktiskt kul, men stannade bara i 2½ timme. Mera än så pallar jag inte utan att bli uttråkad. När jag kom hem så var det Nobelkonserten på TV med Will Smith som värd. De hade avslutningssången "Man in the mirror"...jag fick lov att stanna upp och titta. Det var så vackert. Och jag blev så arg att jag inte hade någon tv för då hade jag kunnat banda det. Jag använder ju inte tv:n där nere!!
Men det var jättefint. Tyvärr så verkar det inte gå i repris, enligt pappa så hade det varit en väldigt bra konsert
Rätt kul faktiskt
Konsert när jag kom hem ? man in the mirror, blev rörd
Kolla silks hemsida för bilder
oj nu hamnade de sista orden i en enda röra där nere :S jag orkar knappt läsa vad jag skriver...
jag menade alltså att jag blev rörd av konserten, även fast jag bara såg slutet
och imorgon ska jag kolla på SILK's hemsida om jag är med på nån vimmelbild...
:D
kom med på en bild
kan visa efter att jag har ätit min pizzza ![]()