Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

haha

Ogabinne skrev 2009-12-10 21:53:41 följande:
    Jag har redan en lista på saker jag ska ringa o få en tid för på VC när jag fått pengar så jag kan ju lika gärna slänga på en sak till.
  • Bevabus

jag kan tänka på det

Ogabinne skrev 2009-12-10 21:58:54 följande:
    Btw, om någon tycker väldigt synd om mig och känner att jag förtjänar ett Nintendo wii, feel free to inbox för adressuppgifter.
  • Bevabus

Meh! Va taskigt! Är du orolig så tycker jag att de ska vara extra noga med att låta dig få en tid. Dumma dom är.

BooBoo skrev 2009-12-11 13:32:21 följande:
    Oh vad jag hatar snurror.. Menssnurror! Fick en UL tid i Januari. Dom måste gå efter deras jävla snurra. Enligt dom är jag i v12.. Mina beräkningar v14 .. Alla har inte en cykel på 28 dagar. FATTA! FL-s beräkningar har aldrig haft fel Sa att jag ville komma o titta för jag kände mig lite orolig oxo.. Men nänä.. Tycker alltid dessa sköterskor är så bitchiga. Jag blev nästan arg på henne.. Sen skulle jag få prata med en annan bm.. Jaha! Och vad ska hon säga som du inte redan sagt.. Gah!
  • Bevabus

Angående klippet med Jackson 5. Varför ringde Jermaine och sa grattis till Janet på födelsedagen? :S det klippet måste ju ha spelats in i år ju....innan MJ:s död, för hon fyller ju år i Maj! Jag trodde det här var något dem hade börjat med EFTER att Michael dött?

• Bevabus

hm....ska man få pappa att beställa den där MJ-boxen i helgen då kanske? ska prata med honom

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael