Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Okej!

Brooke skrev 2009-12-11 16:09:25 följande:
    Dem började att spela in innan michael dog.. Om jag läste rättOm du läste texten under så står det "Filming started before Michael Jackson died but includes events relating to his death."
  • Bevabus

Ja absolut, jag känner flera som har gjort det!
    Vilka tråkmånsar...man kan inte vara så när man jobbar med folk...

BooBoo skrev 2009-12-11 16:27:48 följande:
    Spelar ingen roll sa dom. Detär i v17 man kollar längden o sådant. Dom sa nåt sånt.. Tycker altlid att dom är så kyliga. När jag ringde med Ville i magen så var jag så glad men kvinnan i luren bara pajade min dag med sin kyliga röst.. De finns ju de som gör UL jättetidigt.. Långt innan v17 ..
  • Bevabus

Vi ska till SLISK ....SILK alltså haha!
    Danslärarna på Dansverkstan uppträder där med en Michael Jackson hyllning! Dem är grymma på att dansa, älskar deras grupp - 7th sense
    Så det blir nog nice.
    Vet inte vilken tid de ska uppträda, men vi går dit innan 23...hoppas det inte blir för sent, jag är så trött...och så gillar jag ju egentligen inte krogen

BooBoo skrev 2009-12-11 16:28:52 följande:
    Uh! Shake that ass Vart bär det av?
  • Bevabus

jag vill också sova, men låter inte mig själv göra det...

BooBoo skrev 2009-12-11 16:30:31 följande:
    Jag har lurat tuppen fram till typ.. nydligen. Pretty skönt...
  • Bevabus

ska försöka få till nåt vettigt med mobilen så ni får se sen!

BooBoo skrev 2009-12-11 16:35:54 följande:
    Haha! SLISK! Good one Men ooh va kul. JAG KOMMER!! Du får filma...
  • Bevabus

BooBoo - Det du sa förut om att du inte kände dig gravid...
    Jag kom och tänka på en sak jag har läst här på FL en gång! Om de s.k. "spökveckorna". När graviditeten har gått så pass långt att de värsta symptomen har gått bort, men det är för tidigt för att känna sparkar. Då brukar många tro att bebisen knappt finns kvar längre.
    Så det är nog bara det du känner nu
    Hur tycker du det har varit de senaste dagarna?

• Bevabus

haha no kidding varför tror du hon ska läsa manualen?

Brooke skrev 2009-12-11 18:27:08 följande:
    Har nog med att göra med inställningarna eller nått..
  • Bevabus

hahaha nej men oj

mona83 skrev 2009-12-11 18:39:22 följande:
    Lucian på dagis var fin i morse . En av Tobias dagis kompisar var så nervös att han spydde stackarn. En av killarna framför han bara oj nu vart jag smutsig
  • Bevabus
    mona83 skrev 2009-12-11 18:43:24 följande:
    Sen när vi kom hem till mamma och dom efter lucian då kollade jag syrrans marsvin, han har varit lite hängig sista dagarna och inte riktigt velat äta själv. Så vi har gett honom med sked, antingen blir dom pigga eller så är det oftats försent och det går åt det andra hållet. I morse var han jätte dålig, orkade inte gå. Mitt mamma hjärta sa åt mig att han kunde ju inte ligga där i buren helt själv och vara hungrig. Så jag löste upp lite pellets och tog honom och gav honom lite grann, men han svalde inte ens. Så jag satt med honom ett tag i knät. Leah satt och klappade lite på honom hon med. Så jag sa det att hoppas det går fort för honom nu....När jag kollade honom nån timme senare så var han borta.....Men det marsvinet kan max ha varit 2-3 år gammalt....
  • Bevabus

haha gulligt på ett underligt sätt

mona83 skrev 2009-12-11 18:48:21 följande:
    Man tyckte ju lite synd om killen som spydde....Men fröknarna sköte det jätte smidigt och fanns tydligen som inte ens såg att han spydde eller att dom torkade. Men däremot hade hört när killen framför hade sagt att han vart smutsig. Fick antagligen lite stänk på sig. Fröknarna hade visst försökt få honom att lämna lucia tåget så dom kunde ta reda på honom med, men det behövdes inte tyckte han. För han vart ju bara lite smutsig
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael