Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

haha oj det är kul vilka historier man får höra!

BooBoo skrev 2009-12-20 20:06:35 följande:
    Tror farmor dog närhon var runt 45.. Långt innan jag var påtänkt.Farfar dog 00 tror ja.. Morfar o mormor dog två månader efte rvarandra typ. 2007. Morfar hann ha sitt 95årspartajj. Pigg o alert. Så bara dör han. Lite sorligt.Min morfar var en bra karl. Det vet jag. Omtyckt av alla. Sveriges första dagisfarfar   Vart med på tv i kina om jag inte minns fel. Ganska coolt. Men.. Vwt inget om dom andra. Eller jo. Min mormor var otrogen. Med morfar, haha!
  • Bevabus

haha nej fy, hade vågen visat att man hade gått upp så mkt så hade man smällt av

mona83 skrev 2009-12-20 20:24:16 följande:
    Ungarna och jag försvann ner på stan för att hämta min medicin. Skaffade sånt där konto. All medicin gick på över 500 kr tillsammans. Så nu är jag uppe i 3 olika mediciner varje dag i minst ett år framåt. Men jag kommer iaf ha en ämnesomsättning nu och förhoppningsvis så planar viktuppgången ut sig lite nu.... Fast okej visade bara 1 kg upp totallt när jag vägde kmig sist. Trodde det skulle vara en 5-10 kg minst . Så det är jag glad över att det inte var iaf.
  • Bevabus

aa precis

mona83 skrev 2009-12-20 20:30:30 följande:
    Verkligen, men hade in te varit nått konstigt iofs. Äter blockerare för sköldkörteln så den tillverkade ju inga hormoner så att jag inte hade nån ämnesomsättning nån månad nu. Så vore konstigt om man inte gått upp nånting alls....
  • Bevabus

Hon är död. Det är bekräftat och det har nu spridits över hela världen på bara några minuter.

Brooke skrev 2009-12-20 21:04:34 följande:
    ska vi verkligen tro på att hon är död?
  • Bevabus

Hjärtattack, som troligtvis har orsakats av droger...hennes make hade tydligen väldigt dåligt inflytande på henne

mona83 skrev 2009-12-20 21:10:46 följande:
    Det känns ju helt galet att hon är det....Vet dom varför hon dött?
  • Bevabus

Jag kan räkna upp typ 6-7 kända, underbara människor som har dött i år...bara typ två utav dem som har dött av ålderdom....så hemskt...

mona83 skrev 2009-12-20 21:12:00 följande:
    Jag börjar undra vad det är med det här året, först Mj, sen Patrick Swayze nu hon. Känns som jag missat många kändisar som dött just i år. Inga som varit gamla heller...
  • Bevabus

Nu kommenterade Ashton Kutcher på twitter
    "see you on the other side kid."

Han sa alltid att även fast dem aldrig gifte sig så kändes Brittany som hans första fru...

• Bevabus

Han skrev också:
    "2day the world lost a little piece of sunshine. My deepest condolences go out 2 Brittany?s family, her husband, & her amazing mother Sharon. "

• Bevabus

ah just ja..kanske man ska göra något speciellt då, något litet bara...tända ett ljus eller så. Skulle vara fint om vi alla kunde träffas på ettårsdagen och göra något för att hylla honom

mona83 skrev 2009-12-20 21:14:33 följande:
    Vi börjar dessutom närma oss 6 månaders dagen
  • Bevabus

Åh nu fick jag precis reda på att Brian Friedman (ni vet han som är dansare, var med som domare och koreograf i so you think you can dance och som även var med i Janets hyllning till Michael) var barndomsvän med Brittany...
    Stackarn..
    Så många på twitter som berättar om hur dem kände henne

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael