Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Nej Julia Roberts

Brooke skrev 2009-12-21 22:52:35 följande:
    Vem är det med? undrar om inte jag har den, är det med Kate HudsoN?
  • Bevabus

hahaha nej det är verkligen inte Kate Hudson som spelar huvudrollen i My best friends wedding

Brooke skrev 2009-12-22 08:25:03 följande:
    nää jag har den filmen och det är Kate Hudson
  • Bevabus

Jag kanske gör det nu då

BooBoo skrev 2009-12-22 10:32:45 följande:
    Fotografera din fot i snön. BARFOTA! Törs aldrig
  • Bevabus

aa

BooBoo skrev 2009-12-22 10:35:56 följande:
    Visst är Cameron Diaz med? Bruden...
  • Bevabus

Får bli en fot i snön en annan gång tydligen!
    Komisen är sjuker

Nu blire stan med syrran ochs en hem för att baka pepparkakor och julgodis det är så kul att julpyssla med syrran. Vi har inte gjort det sen vi var små och på senare år så har hon inte varit intresserad...

BooBoo skrev 2009-12-22 10:38:39 följande:
    Då ser jag framemot en naken fot i snön då Hahahaha!! FOlk kommer ju undra vad faaaan du hller på med. Roooooligt
  • Bevabus

Rain Man har avlidit...fan va sorgligt...ÄNNU en fantastisk person!!! NÄR SKA DETTA TA SLUT??? SKÄMTAR NÅN MED OSS???

• Bevabus

Och om ni inte har hunnit läsa Aftonbladet ännu så dog Brittany av droger och aneroxia :/

• Bevabus

Ja precis! Tom Cruise och Dustin Hoffman gjorde en film om Rain Man, men den mannen finns på riktigt! Jag såg en dokumentär om honom och jag säger bara wow...vilken hjärna...
    Han kunde ju inte komma ihåg hur man satte på sig kläderna. Men om han bläddrade igenom en telefonkatalog EN gång så kunde han rabbla upp alla namn och nummer efter varandra :O:O:O:O

BooBoo skrev 2009-12-22 10:57:17 följande:
    RAIN MAN?! Han.. den där.. Snubben.. Som Öhm.. Va fan heter han då.. Kates man. Nu står det vekrligen helt still i huvve.. Men du vet. Den där filmen... Tror minsan jag behöver kaffe
    BooBoo skrev 2009-12-22 10:58:55 följande:
    Tom cruse. Så heter han väl. Och så han.. Den andra skådisen.. GAH!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael