Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Snart läggdags för barnen här. Då ska jag knapra kanelknäcke, spränga trumhinnorna och försvinna i badet. The deppo still going strong!

• Ogabinne

Jag är kvar! FULL av energi! Jag har dansat zumba 45 minuter och styrketränat direkt efter en halvtimme. Jag dryper av svett men jag är inte trött.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-13 20:39:01 följande:
    Några kvar iaf Här går "the man who can't be moved" på högsta volym....
    Åh, let me join you!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-13 20:47:00 följande:
    När man väl har börjat lyssna så går den på repeat, den är så beroendeframkallande
    Det är den. Det är så svårt att beskriva den låten tycker jag. Den funkar typ till alla humör. Dels är den djup, den är sorglig, samtidigt som den gör en på glatt humör med sin lätta melodi. Den är behaglig liksom.
  • Ogabinne

Nu ska jag hoppa in i duschen. Tjingeling!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-13 20:58:07 följande:
    Ja jag tycker den är otroligt romantisk!!
    Visst är den. På Tuben kommenterar folk att det låter som att han väntar på sin hora. Mottes i gathörnet. Hahahahaha. Oj vad jag sätter tummen ner på alla idioter som inte ser äkta romantik när det är upptryckt framför näsan på dom.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 21:10:04 följande:
    Nej nu blir det Törnfåglarna här i brist på annat. Titta på min snygga präst Just det ja Booboo....Jag har kommit på fler än han som spelade Mj i amreican dream som jag ska ha sex med i himlen. Freddie Mercury och Richard  Chamberlaine oxå....Du ser, typ bara bögar på min lista
    Oj vad Mona ska nuppa i himlen!

Det ska jag också.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 21:13:11 följande:
    Ja nu vart det 2 till Listan den blir längre och den hinner bli jätte lång innan jag hinner dit
    De får köa för Mona. "Nummerlappar till vänster tack. Sir, ställ dig i kön, det är fler som väntar."
  • Ogabinne

Varför måste alla kiwis vara så jäkla sura nu för tiden. Det var dom inte när jag var liten. Nu är dom alltid så sura att det isar i huvudet.
    Jag köpte hem massa kiwis igår. De hade erbjudande på ICA, 2 korgar för 20 kr. Jag har sett priset 3 kiwis för 10 kronor förut så jag bunkrade upp. Men så här sura lär de ju aldrig bli uppätna.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-13 21:34:38 följande:
    Varför blir jag så provocerad när min polare säger att hon ska gå ner i vikt när hon väger 65 kilo? Blir det varje gång hon tjatar om sin vikt. Hon borde fan vara nöjd. Jag hade varit jätte nöjd om jag vägde så. Men kanske blir så för att jag tycker inte hon behöver gå ner i vikt medans jag sitter här överviktig så det sjunger om det och vill gå ner 30 kilo till för att hamna på normalvikt....Jag trodde att jag skulle vara nöjd när jag gått ner till vikten jag hade innan barnen vilket jag har gjort nu pga hypern. Men nu vill jag ner ännu mera. Så jag förstår ju att man aldrig blir nöjd. Men det känns bara så onödigt att hålla på att gå ner i vikt när man inte behöver det....
    Antagligen för att hon inte själv är nöjd. Du ska inte bli arg för att hon vill gå ner i vikt. Jag har samma sak med min kompis, fast tvärtom. Jag väger kanske 73 kilo och är inte tjock, jag har däremot en del kilon för mkt, och om jag fick bort dom skulle jag bli slankare och vara nöjdare med mig själv. Min kompis väger 130-140 kilo och blir alltid sur när vi pratar om träning osv och jag nämner att jag vill gå ner i vikt. För henne ser min kropp ut som en dröm, men det gör den inte för mig. Jag får alltid förklara för henne att innan jag fick barn hade jag en helt platt mage med mycket muskler, nu är jag slapp och magen hänger och putar och innan jag får tillbaka den kommer jag inte vara nöjd.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael