Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

MuSiCLoVeR skrev 2010-01-12 10:36:43 följande:
    Tråkmåns, Hmmm...
    Men jag gillar dig ändå
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 10:28:51 följande:
    Finns det ingen som kan hjälpa dig med det momentet då? Som du kan be om råd?
    Ja, jo, jag hade ju kunnat ringa min lärare. Jag har dock väldigt svårt för det dära momentet att ringa läraren. Efter varje kursslut ska vi ringa läraren och ha betygssamtal. Jag fick IG på förra kursen för att jag aldrig ringde. Fast jag gjort alla mina prov och uppgifter. Enbart för att jag är jätterädd att de ska fråga mig något jag inte kan svara på och misstänka att jag inte alls kan något, att jag fuskar. Jag vet inte varför jag är så rädd för det, jag vet ju själv att jag kan. Jag kan inte i den mån att jag är berättigad ett MVG men jag vet att jag kan tillräckligt för att bli godkänd. Ändå är jag så jävla rädd för att ringa.
  • Ogabinne
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-12 10:43:43 följande:
    Tur är väl det Jag gillar dig skarpt oxå darling
    {#lang_emotions_kiss} Tillräckligt för att komma o göra ett praktiskt prov i photoshop åt mig? {#lang_emotions_innocent}
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 10:45:57 följande:
    Bra jobbat!
    Thank you!
  • Ogabinne
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-12 10:47:57 följande:
    Kan juh inte sånt, önskar att jag kunde, men nope Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig..
    Hehe nej, jag skojar bara. Men efter att bara läst igenom instruktionerna känner jag mig plötsligt väldigt sugen på att ta en tupplur.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 10:48:09 följande:
    Men va tråkigt inte ska du behöva gå miste om ett bra betyg bara för det. Varför skulle dem påstå att du fuskar? När du VET att du inte gör det så finns det inget att vara rädd för. Chanserna att dem påstår det är minimala och om dem gör det så står du bara för det du vet är sant. Och kan du inte svara på en fråga så är det inte hela världen, det kommer du inte att få underkänt för. Bara för att man pluggar en kurs så måste man inte kunna vartenda ord i den. Ta det lugnt
    Jo, jag vet. Jag har så himla dåligt självkänsla, blir nervös och stammig, får blackout o minns ingenting helt plötsligt. O när de ber mig berätta från början hur jag gjorde när jag skapade en bild vilket är mängder med olika moment blir jag jättenervös och hittar plötsligt inte alls var jag tryckte eller hur jag gjorde. När jag sitter i fred är det jättelätt att bara testa mig fram, blir det fel bara ångra o testa igen. Sen blir det rätt. Men när jag har en "övervakare" i luren som väntar på svar så blir jag stressad och så blir det pannkaka. Jag VET att jag är duktig, jag KAN. Jag är en jävel på datorer och grafisk redigering. Jag är ingen dumskalle. Men, allt den där vetskapen om hur bra jag är försvinner.
  • Ogabinne

Denna gången kommer jag dock skriva upp alla mina moment så jag har det dokumenterat precis hur jag gjort från start till färdigt dokument. Nu jobbar vi i photoshop också, vilket jag kan. Förra var InDesign och jag minns typ ingenting av det där programmet.

• Ogabinne

Och nu fick jag tydligen en grammatik-blackout också ser jag.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-12 12:59:29 följande:
    Tänkte precis säga det, är det inte bra om du skriver upp allt du gjort innan du ringer till läraren? Så har du allt på papper vad du har gjort och vad du kan
    Jo precis. Synd bara att jag inte kommit på idén förut.
  • Ogabinne

Oj så jag har tränat idag. Så duktig jag är. Tränat OCH skickat in en insändningsuppgift. Kors i taket! Nu ska jag käka kanelknäcke till resten av ellen. Tjopp!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael