• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-16 08:44:25 följande:
    Och vad jag hatar barnkalas.. Jag är glad så länge vi slipper barnkalas här.
    Ja jag hatar att hålla i kalas överhuvudtaget. Så skönt att det är så länge mellan ggr här
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-16 09:48:04 följande:
    Samma här. Vi bjuder aldrig på kalas för fler än min mamma och syster. Ibland min morfar. Det är väldigt skönt.
    Har inga massor med folk hit heller, eller ja... bara släkten.
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-16 09:49:06 följande:
    Godmorgon!Däckade efter 19 igår med alla kläderna på mig.. kl 6 imorse var jag upp o klädde av mig.. Sen sov jag vidare fram till 9 då Vikke väckte mig.. Jisses! Denna dam är trött. Men nu har jag iaf fått sova ut ordentligt Idag är det lördag. Visste ni de? Jag tänkte köpa lördagsgodis till mig o barnen för typ.. öhm.. Tjaaa.. tredje gången i deras liv, haha!! Jag känner bara sånt sug efter CANDY! Hem till ghettot ska jag med.. Ta en promenix.. Eller cykletur. Tröttnat på bilen, haha! Vad gör ni i dag då?
    Skönt att få sova så länge

Ja idag blir det bak här, Tobias fyller 4a på tis...
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-16 10:17:15 följande:
    Kul med kalas   Såg nu att du redan skrivit de.. Har inte läst igenom än.. Fortfarande lite tlött Vad ska frunbaka för gott då?
    Nej jag hatar verkligen att ha kalas....
    Det var kanelbullar, chokladsnitt, drömmar och nått nytt som jag aldrig gjort förut knäckflarn
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-16 14:05:56 följande:
    Shit pommes... nu är jag barnledig. Vad ska jag göra nu? Så fort jag inte har ngt att göra blir jag totaldeppig. Måste göra ngt hela hela tiden, fort fort fort...
    Jag är likadan, dom få ggr jag är barnledig hemma då sitter man och funderar över vad man ska hitta på
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 19:58:16 följande:
    Vad gör ni alla?Här dricker man oboy och kollar på Bröderna Lejonhjärta. Jonatan är lika het som jag minns honom
    Jag som trodde att jag var den enda levande på jorden som tycker så
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 22:16:26 följande:
    åhh men då kan jag hålla i kalaset medan du åker på semester
    Vilken jäkla bra ide, synd att det inte är så många ungar att underhålla
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 22:23:02 följande:
    hur många kommer?
    Hmm, barnens farmor och farfar, gammel mormor och morfar på den sidan, min farmor och farfar, tror 3 till från pappans sida. Pappan räknar jag inte med att han kommer för han brukar bli "sjuk".
    Ett antal från mamma och dom, typ 8 st eller så. Det är dom som brukar komma...
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 22:22:48 följande:
    haha knappast han var värsta sagolika prinsen ju
    Var? Är han död?
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 22:37:23 följande:
    haha nej nej jag menade att han såg ut som en sagolik prins DÅ, nu är han ju halvt skallig och håret står åt alla håll men han är lika go som person
    Jaha det var så du menade

Har ingen aning om hur han ser ut nu...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael