• mona83

All we want for Christmas is Michael

Hmm, vad trevligt. Sitter med en fazer kaka och kollar på nån sån där akut serie på 4 fakta. Så visar dom när dom gräver i en person som donerar sina organ...
    Verkligen en aptitretare

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 22:49:02 följande:
    Här har du honom man ser att det är han..men snygg skulle jag då inte kalla honom....imgs.sthlmsfinest.com/imageGalleryImages/scal...Han blev ju en jättekänd regissör sedan som samarbetade mycket med Astrid Lindgren! Det var han som grundade Junibacken Och han skrev musiken till "Mio min Mio"..
    Vad gammal han hade blivit. Verkligen ingen drömprins nu för tiden
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 22:49:33 följande:
    Usch! Sånt tittade jag jämt på när jag var liten, nu står jag inte ut
    Jag tycker sånt är intressant att kolla på men kanske inte just när man äter
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-16 22:56:19 följande:
    Jag gillade oxå Jonathan när jag var liten =) Var kär i honom tilloch med men vem är inte det i en liten ålder?
    I liten ålder? då var jag inte kär i nåra pojkar. Jag tycker han är het fortfaranade
  • mona83

Jag längtar efter min sköna säng, men jag orkar verkligen inte gå och lägga mig...

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-16 23:07:02 följande:
    Men nu tror jag du missuppfattar mig eller ? Jag menar att när jag var liten så var jag kär i han då jag såg Bröderna LejONHJÄRTA =)
    Hmm ne det tror jag inte, du skrev att du var kär i honom i liten ålder men vem är inte det?
    Men skit samma, kan ju hända att jag ändå missförstod.
    Jag tyckte inte han var het förän jag vart tonåring tror jag, som barn var det bara en film jag älskade. Och jag älskar fortfaranade Bröderna Lejonhjärta .
    Men nu mera så kollar man ju även på något snyggt varje gång man kollar
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-16 23:15:25 följande:
    Hon dog ju 28 Januari 2002 så då var du ju 12 år.. eller nått sånt.. JAg minns att jag tittade på begravningen på tvn. Tror svt1 eller nått sånt sände det. Finns säkert på Youtube.
    Va är det så länge sen hon dog?
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 23:40:56 följande:
    MEN! Lämnar ni mig ensam igen?? Vad har hänt med världen?
    Då får komma på ett sätt att stanna kl så att det aldrig blir dags att sova så ska du se att vi alla sitter här alltid
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael