• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-23 23:17:16 följande:
    Var jag?? hoppsan som sagt, geografi är inte min starkaste sida hahaha!
    Kan ju säga att geografi inte är min starka sida heller.

Kör mot Helsingborg på mortorvägen sa min lärare när vi övningskörde med lasbilen och skulle frakta grus nånstanns.
    Jag tänkte direkt att jaha, åt vilket håll är helsingborg då :-/.

• mona83

Barnens pappa skrev i ett sms för nåra kvällar sen att han var nykär men att tjejen inte vet om det.
    Då hade han hela dagen skrivit sms om hur sexig, snygg söt osv jag var i hans ögon. När han inte lyckades med den taktiken började han med vilket svin han hade varit mot mig och att det var därför jag hade lämnat honom och att han aldrig skulle kunna hitta en sån trevlig och go tjej igen....

Jag bara kände när han skrev att han var kär att jag INTE vill veta i vem.
    Idag bjöd han ut mig på fika eller kina nästa vecka....{#lang_emotions_undecided}

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-23 23:31:09 följande:
    jahaaa haha, jadu! på min lilla uppkörning så körde jag först emot Oslo när jag skulle till Stockholm...liksom va fasen, jag trodde E18 bara gick åt ett håll hahaha
    Men åt vilket håll kör man om man ska till Oslo då?
    Här har vi bara sthlm eller helsingborg att välja på när vi ska på motorvägen. Så i mitt fall var det ju sååå svårt att ta fel på åt vilket håll vi skulle. Står ju likosm på skylten åt vilket håll jag ska köra
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-23 23:43:17 följande:
    Haha! Oh my..när det inte hjälper att flörta så försöker han göra dig avis. Fånig han är
    Jag fundrar allvarligt att tacka ja, typ fixa barnvakt och gå ut en kväll med honom och ha nått lite uringat på mig
  • mona83
    mona83 skrev 2010-01-23 23:48:21 följande:
    Jag fundrar allvarligt att tacka ja, typ fixa barnvakt och gå ut en kväll med honom och ha nått lite uringat på mig
    Bara för att liksom
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-23 23:50:11 följande:
    Egga upp honom totalt och sen dissa honom som fan när dejten är slut
    Typ ja
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-24 01:18:34 följande:
    Fast min farmor bor i Flen, hon ligger bara på sjukhuset i Katrineholm för det finns inget sjukhus i Flen
    Hade du åkt till Flen hade du varit ännu närmre Nyköping
  • mona83

Yes vilken rolig dag det blir när man inte kan vrida på huvudet ordentligt. Vaknade med ont i naken och hoppades det skulle försvinna när man fick vara vaken en stund.... Men inte....

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-24 10:44:35 följande:
    Jo jag längtar alltid till nästa årstid haha men jag vet mycket väl att i sommar när det är stekhett så kommer jag ligga och önska att det är vinter så jag njuter av den så mycket jag bara kan jag pallar inte när det är för varmt...våren och hösten är bäst...
    du är som mig märker jag. Vinter för kall, sommaren för varm. Höst och vår när det är en 10-15 grader, helt perfekt . Då slipper vman frysa och man slipper gå runt och svettas som en gris {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael