• mona83

All we want for Christmas is Michael

Snart dags att klä på sig igen....

Kan ingen bli sjuk snart

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-26 07:41:00 följande:
    Hahahahaha åh den tanken fick jag i natt när jag hörde storebror hosta på toaletten. För en snabb sekund hoppades jag han hade maginfluensa (det stod på tavlan på dagis att de har fall av maginfluensa igår) men han kissade bara.
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-26 19:11:57 följande:
    Btw.. Nån mer som vill gå på gaygala med mig o Bev?
    När, var och hur?
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-26 19:11:57 följande:
    Btw.. Nån mer som vill gå på gaygala med mig o Bev?
    Grattis till dig som saab ägare 
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-26 20:36:14 följande:
    Datum: 31 Mars eller 1 April Tid: 19:30Plats: Västerås, KonserthusetKoastnad: Tror det var 460 krJag hämtar ut biljetterna och så får ni ge mig pengarna efteråt på något sätt, om ni för över det på kontot eller om ni ger mig när vi träffas.Det är After Dark tillsammans med Babsan som ska ha en jätterolig show!
    Meh varför just i västerås för . Tar ju sån tid för mig att ta mig dit med tåg och var så jäkla dyrt med .
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-26 20:54:42 följande:
    Vi får hitta på nåt annat nu under våren där vi träffas nånstans i mitten av där alla bor
    Ja vi får göra det, skulle ju ta typ 3-4 timmar med tåg och kosta runt 400 enkel resa när jag kollade upp inför This is it om jag inte minns helt tokigt. Synd att inte bilen är fixad tills dess...
  • mona83

Vilken fruktansvärt tråkig och meningslös dag det varit idag. Hela dagen har varit sååå tråkig att jag varit på ett väldigt dåligt humör. Längtade tills det vart kväll redan kl 14 idag.
    Så vart det kväll och det vart ju inte bättre av att leah smäller igen microdörren precis när jag ska ta ut flaskan så jag tappar flaskan och hälften rinner ut. På bänken, mellan bänken och kylen, på skåpsluckor och golv... Jäklar vad jag blev arg då...

• mona83

Ne nu säger jag go natt, blir inte bättre så här i kväll. Inte trött men har så tråkigt...

• mona83
    BooBoo skrev 2010-01-27 05:48:47 följande:
    hahaha.. Taaaaack  ....Ehm.. Har jag missat nån saabnyhet nu eller du kände bara för att... gratta?
    Ja det har du verkligen gjort..... Spyker har äntligen fått köpa Saab från Gm så nu är inte Saab nedläggnmingshotat längre .
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael