• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-24 20:32:52 följande:
    Här sover oxo barnen. I SINA sängar. Vi har samsovit lite väl länge nu. Mysigt, yepp! Men på tiden att dom somnar i sina sängar nu. Daddio fick sköta nattningen.. Gick bättre än väntat.Pluggat lite.. Går bra.. bara bra.. Vet ni hur mkt vatten vi gör av med per person/dygn?
    Mina har sovit i sina sängar länge. Tobias sen han var 1.5 år och Leah sen hon slutade äta på natten när hon var bebis. Nu vill hon absolut inte sova hos mamma
    Har försökt dom nätter då Leah sover oroligt, men hon säger nej och håller hårt i sitt täcke
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-24 20:35:37 följande:
    Nopp! Guess again
    Är det mer eller mindre?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-24 20:38:11 följande:
    20 LITER????? Oh my, hur tänkte du nu? Eller vänta. När jag läste Boos fråga trodde jag hur mkt vi gör av med ur kroppen. Kanske var hur mkt vi gör av med i kranen?
    Men 20 liter det är väl mkt eller?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-24 20:45:48 följande:
    Mina har sovit i sina sängar sedan födslen.
    Tobias vägrade sova i sin säng i början, tog nåra månader innan han accepterade det. Eller rättare sagt han han hade kolik och skrek mellan 20-22 varje kväll... innan man fattade vad det var så kändes allt bara skit när man inte kunde trösta sin bebis .
    Leah däremot sov i sin säng ganska fort efter att hon blivit född, la henne i sängen på kvällen och sen fick hon komma på natten när hon vaknade första gången.
    Gjorde så med Tobias oxå sen när han väl ville sova ett par timmar i sängen.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-24 20:57:46 följande:
    Sugen på mat o rotar i frysen, vill ni veta vad jag har i min frys? 4 köttbullar, 2 hamburgebröd, en stinas kyckling och typ 6 halvfulla tortillapaket. Jag längtar tills jag får fylla den i morgon. Finns ingen bättre känsla än den man får när man öppnar kyl/frys och den är full!!!
    Jag handlade idag för en vecka frammåt men inte tusan är min frys full

Funderar på att göra potatisgratängen nu ikväll så den bara är att värma i morron. Tar sån tid annars, skala och skära potatis, steka bacon och skära, skära fetaost och penat... Sen ska den ju stå i ugnen ett tag med....
    Sist vi åt den höll Tobias på att kvävas av en potisskiva som inte var riktigt klar :-/. Han var året då... Sen dess har jag inte gjort den....
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-24 23:14:13 följande:
    God natt
    Go natt

Bara jag kvar nu då?
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-25 06:47:01 följande:
    God morgon godmorgon, Jaha då är det jag och booboo som är uppe med tuppen typ då haha..känns inge skönt detta, oh vad har jag gett mig in på? VILL SOVA!!Jag tkr inte om att gå till bussen när det är mörkt ute =( här har vi - 8 ute :S ::/ BlÄ
    Nej då jag har varit uppe ett tag
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael