• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-27 22:04:49 följande:
    Nej det stavas Slut. Ja, den där translae gör som den själv vill. Helt skitjobbig o värdelös.
    Hmm var länge sen amn hade Eng märker jag
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-27 22:57:32 följande:
    Dom är bra
    Dom är ju det.
    Det jobbiga är att man ser så många djur som man skulle vilja ta hand om
  • mona83

Nej tusan slita sig och gå och lägga sig. Inte helg riktigt än. Man får ju iofs ändå ingen sovmorron bara för att det blir helg...

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-28 08:39:30 följande:
    Morning, morning, morning.... Kan inte fatta att det snöar ÄN. Det tar aldrig slut.Torsdag idag. Dags att sätta fart med skolan så fort jag kommer hem.
    Har snöat till och från hela dagen idag... Hört att det tydligen ska snöa i morron med :-/.

Här kör bussarna fast även i stan nu för tiden
    Och varje morron är bussen försenad 10-15 min på morron. Då har man stressat till bussen helt i onödan
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-28 15:34:15 följande:
    Elvis; That's the way it is har kommit på posten!!! Jag förstår att ni är extremt lyckliga för min skull ni gläds i tystnad
    Hmm, har jag sett den? Vad handlar den om?
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-28 20:29:25 följande:
    GUUU så glad jag är idag :D
    Jaså?
  • mona83

Boo brukar snacka om sitt djur...

Mina tar nog priset, ena katten och kaninen {#lang_emotions_throwup}

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-28 21:27:10 följande:
    Mona - mm ja gär SKIT glad =)
    Har du vunnit på lotto? eller fått egen bil?
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-28 21:47:33 följande:
    Egen bil kommer jag inte få förrens jag får jobb.. Nej den 10 juli  2009 skicka jag in en förfrågan till en på frida redaktionen och idag fick jag ett mejl som en utav reporterna skrev. Detta skrev hon" Hej Sandra, Jag jobbar som reporter på tidningen FRIDA och jag fick ta del av det mailet du skickat till Camilla, angående din dyskalkyli. Jag tänkte höra med dig om du skulle vara intresserad av att medverka i en artikel i FRIDA och berätta om det? Ser fram emot att höra från dig! Ha det fint, " Så möjligtvis kommer jag få vara med i frida tidningen och berätta om Dyskalkylin :D
    Det var ju kul
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael