• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-28 22:19:55 följande:
    Var det inte den som du stängde av efter 20 minuter? haha konserten börjar efter typ 20 minuter men innan dess så handlar det om Elvis förberedelser och repetitioner inför uppvisningarna i Las Vegas

Nej jag kollade på hela filmen.... Vart helt till mig när Suspicius minds spelades
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-28 22:24:58 följande:
    jaså?? haha nice! undrar vem det var som stängde av efter 20 min då? Eller hm..det måste ha varit Puffisen då (ogabinne)
    Ville ju se vad folk tyckte var så farligt med Elvis dans på scenen. Men alltså tyckte dom att elvis var vulgär då hade dom verkligen inte sett Mj
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-28 22:25:37 följande:
    Mm det känns jättekul, så om ni vill ha en kopia kan jag skicka det till er =) för att läsa om ni är intresserade :D Roligt =)
    Det får du gärna göra
  • mona83
    mona83 skrev 2010-01-28 22:29:36 följande:
    Ville ju se vad folk tyckte var så farligt med Elvis dans på scenen. Men alltså tyckte dom att elvis var vulgär då hade dom verkligen inte sett Mj
    Eller ja, Mj är sexig på scen när han dansar
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-28 22:33:31 följande:
    haha men den filmen var ifrån -72 typ och då var han ju betydligt mer accepterad, det var på 50-talet när han först blev berömd som alla mammor gick i demonstrationståg emot honom hahaOch det var ju precis som MJ växte upp och blev soloartist, så dom bytte väl av varandra kan man säga...Elvis fick ta smällen av mammorna och MJ föddes rätt årtal helt enkelt
    Hade alltid hört mamma berätta om att när hon var ung på 60 talet så filmades aldrig hela Elvis, bara överkroppen.... Men han var rätt vild i vissa låtar

Polk sallad eller vad tusan låten heter, den gillade jag...
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-28 22:37:21 följande:
    Får höra av mig om det när och om det blir något.. Vet ju inte än hur det blir, hon har ju inte skrivit tillbaka men det gör hon säkert i morgon =) Jag hoppas att hon kommer hit då och så vi kan sitta öga mot öga och inte i telefonen eller något sånt.
    Ja du får göra det
  • mona83

Var en journalist på busstationen som frågade mig vad jag tyckte om att bussarna ska börja gå tätare här i stan i höst. Han frågade mig för att jag var en småbarnsmamma....

Jag sa att det är ju skit bra. För som det är nu så vet man inte ens om man kommer med bussen om man har vagn med sig och gör man inte det då får man snällt stå och vänta 40 min på nästa buss och hoppas på att det är tomt på vagnsplatsen.

Så tog han fram kameran och plåtade, hemskt värre :-/

Fattar fortfarande inte vilken tidning han kom från dock så jag slipper se mig själv i tidningen

På morron mellan 7-8 ochy 2-17 går bussarna var 20de minut. Resten av dagen fram tills kl 22 går bussarna var 40de minut. 
    I höst ska dom gå med 15 min mellanrum om jag fattat rätt.

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-28 22:50:39 följande:
    lustigt att han inte sa vilken tidning det var, haha
    Jo han sa att han var från nyköpings egna tidning, inte sn utan en annan
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-28 22:45:16 följande:
    Aa precis Poke Salad tycker jag är sisådär..
    Så hette den ja
  • mona83

Nej nu har Fl börjat logga ut mig hela tiden så det är ett tecken på att det är dags att lägga sig nu

Go natt

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael