All we want for Christmas is Michael
Återigen får jag säga att den där dokumentären är riktigt kass.
Återigen får jag säga att den där dokumentären är riktigt kass.
Idag är jag så jävla trött på att vara mamma. Jag är så irriterad och vansinnig och såååååå nära att säga upp mig.
Åh, vad jag blev glad. Ska åka och storhandla käk med kusinen i morgon bitti. Det gör jag aldrig eftersom jag alltid måste åka bussen och klarar att ta max 2 påsar med mig hem. Så i morgon ska jag handla och skita blankt i vad scannern står på och fylla frys och skafferi med maaaaaaaat. Hatar att aldrig ha mat hemma!
Nä, nu får lilleman ta o somna nån gång så jag kan bära in storebror i sin säng o köra igång nya dans-dvd'n o se vad det är för nått skoj. Sackat efter totalt, inte tränat ett skit på hela veckan. Måste ta tag i mitt liv igen. Lite omväxling kanske kan sätta fart på orken.
Nu ligger han och ylar som en varg i sängen. Och jag får snart dåndimpen. Får man klubba barn till sömns idag?
Hey! Jag skriver matsedel för två veckor så jag vet vad jag ska handla. Jag har kommit på 2 maträtter. Hjälp mig, min fantasi är inte på topp! Vad finns det för maträtter som en kräsen jäkel som jag tycker om?